• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paritellen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhrex
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juhrex

New member
idea3.gif
Kun Suomenmassa on eukonkantoa ja vaikka minkä sortin urheilutapahtumia, niin miksei sinne mahtuisi pariskunta- ratamoottoripyöräilykisa, osallistua voisi eri moottoripyörä-luokittain, customit,nakut,kyykyt,enskat jne...painorajaa ei olisi. Tämä jos mikä laittaisi parisuhteen uusille urille.
biggrin.gif

biggrin.gif
Suorastaan loistava idea. Tai jotain... Voi olla kyllä hengelle hubaa, luulen. Mutta kaikkeahan voi kokeilla, kerran.
033102bebe_1_prv.gif

Menee samaan sarjaan kuin auto/matkailuvaunu -yhdistelmällä kilpaa ajo...
biggrin.gif

Jos lajiin kuuluu vielä tuo otsikossa luvattu parittelu, voisin tulla katselemaan, kilpailisin itsekin, mutta kun vasenta kättä ei taideta lukea puolisoksi kyseisen lajin säännöissä..?

Jos lajiin kuuluu vielä tuo otsikossa luvattu parittelu, voisin tulla katselemaan, kilpailisin itsekin, mutta kun vasenta kättä ei taideta lukea puolisoksi kyseisen lajin säännöissä..?
Tota mäkin ajattelin...
biggrin.gif

Paitsi, että mä en voi ottaa vasenta kättä takapenkille, tulee tuo oikea käsi niin mustasukkaiseksi... Ja pelkästään vasurilla on vaikee ajella...
nixweiss.gif

Tota mäkin ajattelin...  
biggrin.gif

Paitsi, että mä en voi ottaa vasenta kättä takapenkille, tulee tuo oikea käsi niin mustasukkaiseksi... Ja pelkästään vasurilla on vaikee ajella...  
nixweiss.gif
Onneks olen vasuri, oikean käden kanssa olen kyllä joskus vasuria pettänyt. Metkaa katsella käsiä näppäimistöllä ja ajatella että siinä ne kädet vaan kirjoittaa yhdessä tekstiä, eikä kumpikaan tiedä todellista tilannetta. Hähää... Vittu mä oon mulkku jätkä, petän vasuria sen työkaverin kanssa, eikä omatunto kolkuttele ollenkaan...

...Paitsi ehkä sen vuoksi, että kirjoittelen tämmöisiä muiden luettavaksi...

Tota mäkin ajattelin...
biggrin.gif

nixweiss.gif
Onneks olen vasuri, oikean käden kanssa olen kyllä joskus vasuria pettänyt. Metkaa katsella käsiä näppäimistöllä ja ajatella että siinä ne kädet vaan kirjoittaa yhdessä tekstiä, eikä kumpikaan tiedä todellista tilannetta. Hähää... Vittu mä oon mulkku jätkä, petän vasuria sen työkaverin kanssa, eikä omatunto kolkuttele ollenkaan...

...Paitsi ehkä sen vuoksi, että kirjoittelen tämmöisiä muiden luettavaksi...
Täysin offtopic, mutta *REPS*!
biggrin.gif

Vai että ihan oikean käden kanssa petät vasenta kättä... Ei Juma...
thumbs-up.gif

jerkit.gif

Jay

Täysin offtopic, mutta *REPS*!  
biggrin.gif

Vai että ihan oikean käden kanssa petät vasenta kättä... Ei Juma...  
thumbs-up.gif

Jay
No joo, mut kyllä mä silti olen kaikin puolin tyytyväinen suhteeseeni vasurin kanssa (ja rakastankin sitä), mutta kun vasuri ei suostu mihinkään "jännään" ja välillä tekee mieli vaihtelua. Oikea taas suostuu kokeilemaan kaikkea jännää, välillä joutuu ihan jarruttelemaan, kun hommat meinaa mennä liian pitkälle... (tästä aiheesta en taida enempiä kertoillakkaan, tuli semmoinen olo, että muut eivät touhujani hyväksy)

Tuohon kakspäällä rata-ajoon liittyen vielä:

Off-road henkisillehän voisi järjestää Pariskunta-Trialia, sitäkin voisi olla mielenkiintoista katsella ja kuunnella, kun niillähän olis tietysti avokypärät päässä ja huutoa syntyy varmasti, kun mopolla aiotaan ajaa pystysuoraa seinämää ylös kakspäällä...

Off-road henkisillehän voisi järjestää Pariskunta-Trialia, sitäkin voisi olla mielenkiintoista katsella ja kuunnella, kun niillähän olis tietysti avokypärät päässä ja huutoa syntyy varmasti, kun mopolla aiotaan ajaa pystysuoraa seinämää ylös kakspäällä...
Reps*  
biggrin.gif
. Tota vois olla mielenkiintoista katsoa
eek.gif
!
Nyt olet oikeilla jäljillä, ajattele mikä huuto syntyy kun vetää mutkassa nurin, niin vaimo,tyttöfrendi jne... sättii , että menit nyt vetämään nurin, me oltais voitettu tää kisa!Plus, että katsojilla olis hauskaa.Ensimmäinen maalissa on voittaja!
062802jumpie_prv.gif
Tietysti laajiin kuuluisi ulitimeit extreme-luokka, jossa kyykkärit ois superviritettyjä ja vaimo jne..höyhenkevyt.
biggrin.gif
Tämä asettaisi parisuhteen varmasti koetukselle.
buttrock.gif
tottakai tasapuolisuuden nimissä vaimo, tyttöfrendi jne... vois kuskata ukkoa.
wink.gif
(jne... voi tulkata miksä vaan)
biggrin.gif

Back