Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh? Mitä helv? Mun eukko lähtee radalle ainakin ihan mielellään takapenkille, mutta millään asuntovaunulla meidän ei tee mieli matkustella kummankaan. Ollaanks me jotenki kummallisii vai?Menee samaan sarjaan kuin auto/matkailuvaunu -yhdistelmällä kilpaa ajo...![]()
Tota mäkin ajattelin...Jos lajiin kuuluu vielä tuo otsikossa luvattu parittelu, voisin tulla katselemaan, kilpailisin itsekin, mutta kun vasenta kättä ei taideta lukea puolisoksi kyseisen lajin säännöissä..?
Onneks olen vasuri, oikean käden kanssa olen kyllä joskus vasuria pettänyt. Metkaa katsella käsiä näppäimistöllä ja ajatella että siinä ne kädet vaan kirjoittaa yhdessä tekstiä, eikä kumpikaan tiedä todellista tilannetta. Hähää... Vittu mä oon mulkku jätkä, petän vasuria sen työkaverin kanssa, eikä omatunto kolkuttele ollenkaan...Tota mäkin ajattelin...Jos lajiin kuuluu vielä tuo otsikossa luvattu parittelu, voisin tulla katselemaan, kilpailisin itsekin, mutta kun vasenta kättä ei taideta lukea puolisoksi kyseisen lajin säännöissä..?![]()
Paitsi, että mä en voi ottaa vasenta kättä takapenkille, tulee tuo oikea käsi niin mustasukkaiseksi... Ja pelkästään vasurilla on vaikee ajella...![]()
Täysin offtopic, mutta *REPS*!Onneks olen vasuri, oikean käden kanssa olen kyllä joskus vasuria pettänyt. Metkaa katsella käsiä näppäimistöllä ja ajatella että siinä ne kädet vaan kirjoittaa yhdessä tekstiä, eikä kumpikaan tiedä todellista tilannetta. Hähää... Vittu mä oon mulkku jätkä, petän vasuria sen työkaverin kanssa, eikä omatunto kolkuttele ollenkaan...Tota mäkin ajattelin...Jos lajiin kuuluu vielä tuo otsikossa luvattu parittelu, voisin tulla katselemaan, kilpailisin itsekin, mutta kun vasenta kättä ei taideta lukea puolisoksi kyseisen lajin säännöissä..?![]()
Paitsi, että mä en voi ottaa vasenta kättä takapenkille, tulee tuo oikea käsi niin mustasukkaiseksi... Ja pelkästään vasurilla on vaikee ajella...![]()
...Paitsi ehkä sen vuoksi, että kirjoittelen tämmöisiä muiden luettavaksi...
No joo, mut kyllä mä silti olen kaikin puolin tyytyväinen suhteeseeni vasurin kanssa (ja rakastankin sitä), mutta kun vasuri ei suostu mihinkään "jännään" ja välillä tekee mieli vaihtelua. Oikea taas suostuu kokeilemaan kaikkea jännää, välillä joutuu ihan jarruttelemaan, kun hommat meinaa mennä liian pitkälle... (tästä aiheesta en taida enempiä kertoillakkaan, tuli semmoinen olo, että muut eivät touhujani hyväksy)Täysin offtopic, mutta *REPS*!![]()
Vai että ihan oikean käden kanssa petät vasenta kättä... Ei Juma...![]()
Jay
Reps*Off-road henkisillehän voisi järjestää Pariskunta-Trialia, sitäkin voisi olla mielenkiintoista katsella ja kuunnella, kun niillähän olis tietysti avokypärät päässä ja huutoa syntyy varmasti, kun mopolla aiotaan ajaa pystysuoraa seinämää ylös kakspäällä...
Nyt olet oikeilla jäljillä, ajattele mikä huuto syntyy kun vetää mutkassa nurin, niin vaimo,tyttöfrendi jne... sättii , että menit nyt vetämään nurin, me oltais voitettu tää kisa!Plus, että katsojilla olis hauskaa.Ensimmäinen maalissa on voittaja!Reps*Off-road henkisillehän voisi järjestää Pariskunta-Trialia, sitäkin voisi olla mielenkiintoista katsella ja kuunnella, kun niillähän olis tietysti avokypärät päässä ja huutoa syntyy varmasti, kun mopolla aiotaan ajaa pystysuoraa seinämää ylös kakspäällä.... Tota vois olla mielenkiintoista katsoa
!![]()