• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Paso-kuskit orgissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foxterrier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

foxterrier

New member
Tälle tul mieleen että ois äärettömän antosaa tavata/meilata/yms... 906-kuskeja tämän foorumin kautta. Laittakaas vaikka käpykyliä tulemaan, tää on Heinolasta

Moi,
Olen omistanut 906Pason vm.-89 viime lokakuusta alkaen.
Olisin mielelläni Paso-kuski, mutta kun ei lähe käymään.
Pyörä oli koko kevään eräässä moottoripyöräliikkeessä, mutta käyntiä ei löytynyt. On mittailtu puristuksia, putsattu kaasaria, tarkistettu kipinää ym. mutta edelleen potkii kaasariin ja paukuttaa putkeen. Mistähän lähtisin seuraavaksi etsimään vikaa?
Itse epäilen sytkäboxin olevan jotenkin sekaisin, mutta kuinka todeta se?
withstupid.gif

Olisko Arin 906 myytävänä tuossa kunnossa "sopivaan hintaan"? PM, jos olis. Siis vain, jos olet kyllästynyt sen ronkkimiseen....
tounge.gif

Moi,

Mulla on Paso 750. Erittäin hyvä idea kerätä näiden omistajia palstalta, koska melko harvinaisesta pyörästä on kysymys.

P.S. Tiedättekö mistä saisi takarenkaita?
wink.gif

Rodamotolta olen saanut viimeksi molemmat. Tosin 750 Pasooni on tullut niin vähän kilometrejä lähiaikoina, että siinä on tällä hetkellä siis "uudet nakit" edessä ja takana...

Olen ajatellut jättää nuo Pasoni "naftaliiniin" ja ajella ST:llä ne kilsat, mitkä kerkiää.... Tosin pitäähän niitäkin ulkoiluttaa "kerran kesässä" , tietty jokunen sunnuntai, kun on sopiva keli....  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

750 Paso
907IE Paso
ST4S

Kah, Heinolan kaveri! Valitettavasti pitää huomenna aamusta hakea pojalle kypärä, tankata ruokaa ja JUOMAA auton perään ja lähteä viettämään helleviikkoa mökille (saunomaan ja uimaan) ja viel kun sais pojan tuotua loppuviikosta terveenä takasin... On pojalla hirveä hinku oppia ajamaan Aprilialla.... siis mopolla! Palailen sorvin ääreen ensi maanantaina, kun lomat on sitten lusittu....  
033102beer_1_prv.gif
Sillä aikaa kaverini Kuusankoskella vaihteleepi ST4:seeni uuden takanakin, et jos luoja suo, ni kenties ens viikonloppuna heitän jonkin rundin, mutta se on vielä aika auki se juttu. Jos piteleen hellettä, ni pysyttelen mökillä ja haen mopolla juotavaa kyläkaupalta...pitäähän Aprillipilaa hieman "ajella sisään"...  
tounge.gif

Ps, oli niin nälkäsiä vieraita tänään, et söivät kaikki lohisopat, mansikkakakut ja pullat... ja savumuikut! Sori vaan...  
confused_orig.gif
No, niitä kalastelen lisää ensviikolla kyllästymiseen asti.....

Hehe, menny par vuotta mut tääl o vielkii 906
smile_org.gif

Rupesin ettiin tietoo tulpan lämpöarvosta ja törmäsin vanhaan ketjuun, nostetaampa siis ylös... kunnei noita kuskejakaan ilmaantunu ton enempää

Back