• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

pätevää suutaria etsimässä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voudes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

voudes

New member
nyt kellään tietoa oikeen pätevästä suutarista joka osaisi modifioida pyörän nahkaisia sivulaukkuja/tehdä mittatilaustyönä laukut, pelit ja vehkeet siis pitäisi olla. ei siis naisten korkolappujen vaihtajaa. vinkkejä kaivataan.
smile_org.gif

Leppävaaran Gallerian suutari ainakin korjasi mallikkaasti meikämandoliinon nahkatakin ja ajosaappaat.

Jakomäen ostarilla olevalla suutarilla olen korjauttanut ajopukujen vetskarit ym. Ja näyttävät enska / crossimiehet ajosaappaitaan siellä laitattavan.

Liivimiehet kuulemma teettää liivinsä Töölön Suutarilla(Eino Leinon kadulla); omia stifloja ollut useammatkin siellä korjattavina. Kaipa ne tekee muitakin alan hommia. Mulla ei ole ollut työn laadussa valittamista. Mutta ei hätäisille, koska kundeilla on paljon uskollisia asiakkaita....

Liivimiehet kuulemma teettää liivinsä Töölön Suutarilla(Eino Leinon kadulla); omia stifloja ollut useammatkin siellä korjattavina. Kaipa ne tekee muitakin alan hommia. Mulla ei ole ollut työn laadussa valittamista. Mutta ei hätäisille, koska kundeilla on paljon uskollisia asiakkaita....
Upeeta et saan tietoja tuollasista käsien taidoilla varustetuista.
Itselläni saatu ruosteen oranssi nahkkatakki, joka kaipaa pikkusen suurennusta, kun kokoa xs, joten jos saan sen toimimaan niin olen maailman onnellisin neito ... Kiiiiiitos
inlove.gif

Terv. ... Tupu Ü

Back