Niin tarkoitatko, että siirtää rahaa ensin paypal tilille ja maksaa näin? Olen normaalisti ebay ostokset maksanut paypalilla ja lasku tulee normaalisti luottokunnalta. Eli kortti on liitetty paypal tiliin. Eli käytännössä se taitaa mennä niin, että maksan ikäänkuin kortilla, mutta siinä ei välity kortin numerot myyjälle, näin ollen luottorajan luulisi olevan sama mitä verkkopankissa näkyyÄlkää missään tapauksessa maksako tuolta tililtä suuria summia suoraan. Sain sen omakohtiasesti alkuvuodesta kokoea että Paypalin kautta on helvetin hankala saada rahoja takaisin. He toimivat suoraan sanottuna vain viestin välittäjänä ostajan ja myyjän välillä jos tulee hankaluuksia.
Itse kun maksoin Paypalin kautta niin onnekseni käytin Visa korttia. Tein reklamaation luottokunnalle ja kun oli esittää hyvät dokumentit niin kahden viikon päästä oli asia jo hoidettu mun hyväksi kuten pitikin.
Paypal on ihan jees kun tehdään ostoksia luottokortilla niin silloin ei välity vastapuolelle luottokortin tiedot. Nilläkin kun joskus tuota kuse..usta yritetään harrastaa.