Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minneköhän se viesti oikein meni kun ei löydy...Laitoin sulle viestiä, mulla löytyy korjaamo kässärit, omistajan käsikirjat ja muuta pientä.
Taisi mennä bittiavaruuteen mutta katopa postisi pitäs olla nyt siellä. Yritiin PM viestiä mutta ei tainnut workkia.Minneköhän se viesti oikein meni kun ei löydy...Laitoin sulle viestiä, mulla löytyy korjaamo kässärit, omistajan käsikirjat ja muuta pientä.
Ei löydy taaskaan... höh...Taisi mennä bittiavaruuteen mutta katopa postisi pitäs olla nyt siellä. Yritiin PM viestiä mutta ei tainnut workkia.Minneköhän se viesti oikein meni kun ei löydy...Laitoin sulle viestiä, mulla löytyy korjaamo kässärit, omistajan käsikirjat ja muuta pientä.
no laitapa ramirii ät hotmail piste com jos se toimisiEi löydy taaskaan... höh...Taisi mennä bittiavaruuteen mutta katopa postisi pitäs olla nyt siellä. Yritiin PM viestiä mutta ei tainnut workkia.Minneköhän se viesti oikein meni kun ei löydy...Laitoin sulle viestiä, mulla löytyy korjaamo kässärit, omistajan käsikirjat ja muuta pientä.