doubleX New member 3.3.2004 #21 Komeen näkösiä tulppia oli ! En oo tottunu tommosia katteleen yhdessäkään mun omistamassa kakspyöräsessä, 50-1100 cc. Noi vois olla esim. 30v sahatun Himolite moottorisahan ensiasennus kipinän lähteitä.
Komeen näkösiä tulppia oli ! En oo tottunu tommosia katteleen yhdessäkään mun omistamassa kakspyöräsessä, 50-1100 cc. Noi vois olla esim. 30v sahatun Himolite moottorisahan ensiasennus kipinän lähteitä.
T Tylyttäjä New member 3.3.2004 #22 (doubleX @ Maalis. 03 2004 sanoi: Komeen näkösiä tulppia oli ! En oo tottunu tommosia katteleen yhdessäkään mun omistamassa kakspyöräsessä, 50-1100 cc. Noi vois olla esim. 30v sahatun Himolite moottorisahan ensiasennus kipinän lähteitä. Napsauta laajentaaksesi... Joo ei löytyny parempia kuvia äkkiseltään, noi oli vähän liioiteltuja Mut kuitenki, selkeesti valkonen meinaa liian laihaa... Vähän sain ruskeeta häivähdystä edes olla..
(doubleX @ Maalis. 03 2004 sanoi: Komeen näkösiä tulppia oli ! En oo tottunu tommosia katteleen yhdessäkään mun omistamassa kakspyöräsessä, 50-1100 cc. Noi vois olla esim. 30v sahatun Himolite moottorisahan ensiasennus kipinän lähteitä. Napsauta laajentaaksesi... Joo ei löytyny parempia kuvia äkkiseltään, noi oli vähän liioiteltuja Mut kuitenki, selkeesti valkonen meinaa liian laihaa... Vähän sain ruskeeta häivähdystä edes olla..
suzukiähvä New member 4.3.2004 #23 Himoliten tulppa jos tolta näyttää , niin heitetään helvettiin semmonen tulppa sitten !