Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin olen miettinyt XX:n penkkiä tilata, mutta ihmettelin tuota modausta. Eikö noiden pitäisi mennä paikalleen heittämällä?Kauan se kesti (2 kk), mutta kannatti.. Aivan helevetin hieno penkki tuli tänään postissa Vifferiin! Soolokaukaloa pitää vähän modata, jotta sen saa nätisti paikalleen. Istumatuntuma ja ulkonäkö mielestäni aivan priimaa!
Tossa tkay tarkottaakin ilmeisesti Viffereissä olevaa takamatkustajan penkin piilottavaa muovista "suojakupua", jota voipi käyttää sooloillessaan!Itsekin olen miettinyt XX:n penkkiä tilata, mutta ihmettelin tuota modausta. Eikö noiden pitäisi mennä paikalleen heittämällä?
Niin tietysti,Tossa tkay tarkottaakin ilmeisesti Viffereissä olevaa takamatkustajan penkin piilottavaa muovista "suojakupua", jota voipi käyttää sooloillessaan!
Ihan laadukkaan näköinen.. mut aika sohvamainen![]()
Mulle kelpais veturiin vielä vähän kisamaisempikin penkki.. vakioistuin kun on melkoinen touring-malliIhan laadukkaan näköinen.. mut aika sohvamainen
Tuossa sulle sohvaa..
Juu, siis soolokaukalosta pitääpi leikata sentin verran pois, jotta istuu sievemmin..![]()