• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Perä edellä vastaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teuwo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävi tässä kerran vastaava tapaus... Pysähdyin liikennevaloihin naiskuskin taakse. Jäin tarkoituksella noin kahden - kolmen metrin päähän, kun huomasin, että tämä ajoi liikennevalosta hieman ohi ja peruutettuaan takaisin jätti peruutusvaihteen päälle. Liikennevalojen vaihduttua tämä täti-ihminen peruutti suoraan meikäläisen kotilon keulaan. Ensikommentti oli, että "en huomannut, että olit mun takana" - keskellä kaupunkia, ruuhka-aikaan...

shaun.gif

Tuolla on ihan oikeasti tuollasia kuljettajia liikenteessä. Mun kotona asuu yksi nainen, joka voisi olla ihan hyvin tuo kyseinen ajelija.

-M
samma här..
samoin meillä
biggrin.gif
...löytyy...
Ohhoh...
omg.gif
ja kehtaatte viel "myöntää"
tounge.gif

Oisko "tukiopetuksen" paikka
biggrin.gif

Noh, ihmiset nyt vaan on hajamielisiä ;)
Varmaan sillä tätillä oli paljon tärkeitä joulujuttuja mielessä ;)))
Tuli vaan mieleen, että kaiken ne jaksaa uutisoida?

On mahtanut olla sitten todella sanattomaksi pistävät jouluvalot kun kyseinen rouva niitä lähtenyt peruutellen ihailemaan
biggrin.gif

Jutun taustan kuvauksesta tuli mieleen kun tuossa pari vuotta sitten, marraskuun loppupuolella ajelin (autolla) Tampereelta kohti pohjoista pikkuteitä pitkin. Keli oli jokseenkin hirvittävä, pikkuisen pakkasen puolella ja räntäsadetta mikä totta kai jäätyi välittömästi tien pintaan.
Nuo pienemmät reitit kun ovat myös varsin mutkaisia, joutui ajamiseen keskittymään hiukan tavanomaista tarkemmin. Ympärillä siinä näkyy vain pimeää, auton valojen valaisemaa aluetta lukuunottamatta, mitä nyt satunnainen liki pimeä talo siellä täällä.
Sitten kun noin puolen tunnin ajelun jälkeen tien varressa seisoi oli kauttaaltaan jouluvalojen kirkkaasti valaisema talo, tuli siitä tuon keskittymisen ja pimeyden jälkeen vähintäänkin hämärä fiilis...

Turha viisastella naispuolisille kotilokuskeille.   Minusta paljon puusilmäisempää oli se, kun tuossa naapuritaajamassa pari-kolme  kesää sitten yksi mopokuski yritti tunkea eturatastaan pysähtyneen Fiat Croman takaikkunasta sisään. Ja kaveri yritti vielä vinkua, että kyllä pyörä oli hallinnassa. Totta vie oli. Ja sälli ilmeisesti oli mies....tiijä sitte nykyaikana oliko.

Jokunen vuosi sitten olin kääntymässä pihaan oikealle ylämäkeen,oli ruuhkaa päätin odottaa mäen alhaalla vilkku päällä.Mäen puolessa välissä oli nainen 205 pösöllä menossa ylöspäin ja alaspäin oli tulossa taxi,naisella meni paketti sekaisin paljosta liikenteestä päätti painaa kytkimen pohjaan ja vapaalla laski pösön autoni keulaan,en ehtinyt väistää koska olin jo vaihtanut itsekkin vapaalle.Nainen ei suostunut tulemaan autosta ulos vaan huusi ikkunasta EI OLE HÄNEN VIKA,SE EI OLE PERUUTTAMISTA KUN VAIHDE EI OLE PÄÄLLÄ.
Kun yritin nätisti kertoa että,ensi kerralla kun näen hänet suojatiellä niin lasken autoni vapaalle,kun se ei ole päälle ajamista,kun vaihde ei ole päällä.No nainen halusi kummiskin poliisit paikalle selvittämään syyllisyyttä,ja soitti poliisille.kuulin suljetun oven ja ikkunan takaa kun se poliisi huusi naiselle kännykässä että on parempi vaan myöntää syyllisyys jos he tulevat paikalle räppäsevät vielä hänelle sakot.Tämän jälkeen nainen tuli vasta autosta ulos ja vieläkin selitti että ei ole hänen vika,paikalle oli saapunut lauma naapureita ihmettelemään "ruuhkaa" mikä tukki parkkipaikan sisäänajoväylän,kyllä porukalla oli hauskaa kun kuunteli naisen vuodatusta syyttömyydestään.

Ihminen kun menee paniikkiin, ni se on ihan sama onko blondi vai brunette
biggrin.gif
tounge.gif

Minulla oli aika hyvä kokemus miesautoilijasta viime kesältä, kirjoittelin sen kyllä tännekin.
Siinä miesautoilija sanoi vain jälkikäteen, että kyllä mä sen pyörän näin, tuohon eturattaaseenhan se olis vaan osunu....

Back