nyt on kärryn kanssa jo ajokokemusta reilut parisentuhattakilsaa ja lisää tulee jatkuvasti. välille on sattunut jokunen nopeahko väistö ja tiukahko jarrutuskin (kun eräs vanhempi bmw-kuski iski liinat kiinni keskellä tietä, ensin oli väistämässä vasemmalle kääntynyttä autoilijaa, hiljensi ja sitten pysähtyi mitään ilmoittamatta) joista kärryn kanssa on selvitty ihan hyvin. kovissa väistöissä ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmia, vaan kärryn pyörät tuntuvat pysyvän tukevammin asfaltissa kuin prätkän, eikä kaatuminenkaan ole vaikuttanut olevan lähelläkään.
jarrutusmatkat ovat varmasti pitemmät kuin pelkällä prätkällä ja jarrutustehoa joutuu käyttämään enemmän jos on kiire pysähtyä.
kärryn kanssa tosin tulee ajettua ennakoivammin ja rauhallisemmin kuin koskaan soolona. polttoaineen kulutus on laskenut 12r kawalla vetäessä noin litran - puolitoista, ollen keskimäärin luokkaa 7 litraa ja alimmillaan toistaiseksi 6,3 litraa sataselle, kun taas soolona syönti oli kahdeksan luokkaa lähes järestään.
kuoppainen tie on hankalammasta päästä; on kolme uraa joita pitkin yhdistelmä kulkee ja täten hankala sopia väistämään kaikkia kuoppia, vaan aina melkeinpä yksi rengasura osuu johonkin monista montuista ja se hieman huojahduttaa yhdistelmää.
myös puuskittainen kova sivutuuli saa mielellään pitäytymään likimain suurimmassa sallitussa tai vähän sen yli nopeudessa, sekin tosin enemmän heiluttaa vetopyörää, ei niinkään itse vaunua.
olen tyytyväinen hankintaani. mahtijuttu hei, pöriö.
kuvia on otettu jokapuolella, missä ikinä olen pysähtynytkin, joku voinee joskus laittaa jonkun esille kenties, itse en ole kuvaillut.
ps. vaunun lastaamisessa on tärkeintä mahdollisimman taspainoinen kuormaus. painopiste on yritettävä saada mahdollisimman lähelle vaunun akselia, silti lievästi aisaanpäin. kuormaa on ollut itselläni noin 60 - 80 kg.