Beverly on tuulella erittäin vakaa
eikä välitä rekoista paljoakaan, ajoasento on aika pysty vähän "nakupyörämäinen". Mammalla olisi erittäin hyvät olltavat jos se suostuisi kyytiin, lasten takia olen lisännyt ylimmääräiset jalkatapit koska kyytiläsen paikka on tehty aikuisten mitoituksella.
Saattaa olla että 190:n tuntee itsensä aika isoksi, varsinkin kuin satulassa on niin korkea pykälä ja jalkoja ei saa pahemmin suoristettua. Itse oon 170 eikä ole valittamista. Jos kielipuoli onnistuu niin kysele modernvespa.com
Peli on konstruktioltaan tyypillistä Piaggio tasoa, hyvässä ja pahassa, mutta koska on aikaisempaa Piaggio kokemusta niin tiesin mitä tuli ostettua. Varaosat ovat melkein ilmaisia japanilaisiin verattuna, esim täältä <a href="http://easyparts.nl" target="_blank">Easyparts
</a>
Teen huollot itse mutta jos pitäisi viedä korjaamolle niin varmaan tulisi kalliiksi, melkein kaikki alkaa muovien purkulla mutta eiköhän kaikki isot skobet ovat yhtä "huonoja".
Vakuutukset noin 400€ 40+70 bonuksilla.
En tiedä onko ainut maassa, mutta ei niitä varmaan monta ole. Aprilia Scarabeo 500 ie, joka on Beverlyn serkku samalla tekniikalla ehkä paremmin viimeistelty ja varusteltu, myydään Suomessa mutta on hirmu kallis