• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pikakaasu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S.Haltia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

S.Haltia

New member
Mun rsv-raktoryyn on edellinen omistaja laittanut pikakaasun. Viime vkl katkes kaasuvaijeri, korjasin sen ruuvattavalla vaijerinipalla. Lähdin ajamaan ekaa kertaa korjauksen jälkeen ja mopo tuntui kusiaiselta. Jokin rajoitti kaasua, se ei auennut täysin. Siirsin nippaa pari pykälää, kun näkyy olevan neljä paikkaa. Ja poistin yhden turhan pultin. Nyt repii taas ja keulii koko ajan. Taidan olla rakastunut mun prätkään. Ihana laitos, kovempaa ei oo!

Sama fiilis itsellä oli kun tajusin kuinka pitkä liikerata oman pyörän kaasukahvassa onkaan :D enhän minä tyhmä ollut ennen edes avannut sitä kaasua kokonaan. Helppo ja halpa viritys kun tehoa tuli heti lisää vaikken mitään pyörään tehnytkään :p
"Väärään" osioonhan tämä taisi tulla mutta kuitenkin.

Tuo tekee kyllä tällasesta voimamoposta suorastaan riivatun :WAZAAP: Kun ihan lyhyellä kaasunkäännöllä tulee KAIKKI. Radalle tää on rakennettuki, sifteri + racing-kahvat + säädettävät jalkatapit + commanderi + factory-varustelua paremmat öhlinsit + 15p etuhamppi + ratamaisimmat katurenkaat. Kaikkeen sitä pitääki ruveta :thumbup:

On kyllä aika monessa pyörässä "must" varuste :)

Ja vinkkinä kaikille jotka noita hommailee että ei kannata ostaa niitä saatanan kalliita valmissarjoja robbymotoja yms..

Tai saa jos haluaa tottakai mutta yleensä pääsee halvemmallla kun vaihtaa jonkun toisen pyörämallin kaasukapulan
jossa on lyhyempi liike.

Omassa K4 1000 susnassa on yamaha R6 throttle tube ja toimii :D

Back