Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On.Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
Kyllä vain.On.Eli onko tuon tuplahinnan arvoinen?
Säästithän sinä, hermojasi meinaan. Ei tarvi kirota joka pysähdyksellä kun visiiri menee huuruun.Luulin säästäväni edes jossain, mutta ei sitten. Tilaukseen meni Pinlockin kanssa.
Ihan samoilla eväillä kuin viisirikin eli muutama tippa astianpesuainetta veteen ja sitten kunnon kastelu ja hetken odottelu päälle. Sitten kuivaus pehmeällä liinalla. Tiivisteiden kohdilla varovasti ettei repeä. Eipä siellä sisäpuolella yleensä mitään olekaan.Pinlock -aiheeseen liittyen, eli kuinka herkkä tuo pinlock on pesemisen suhteen verrattuna varsinaisen visiirin pintaan ja millä olette tuota sisäpintaa putsailleet? Visiiriähän voi kuitenkin aika huoletta pyyhkiä pehmeällä kankaalla ja miedolla pesuaineella, mutta tuo pinlockin pyyhkiminen vähän arveluttaa
Ne tapit on sellaiset epäkeskot, eli niitä pyörittämällä liitoksen saa tiiviiksi. Ainakin nykyään on näin.Joskus takavuosina mulla oli Arain visiiriin itse asennettu Pinlock. Reikien oikeat paikat ovat ilmeisesti aika tarkat, sillä mulla tiiviste ei ollut koko matkalta kiinni visiirissä. Sateessa vettä meni Pinlockin ja visiirin väliin ja sateen jälkeen piti pestä sekä visiiri että Pinlock molemmin puolin. Ainakaan silloin ei mukana ollut mitään sapluunaa, millä reikien paikat olisi löytynyt justiin eikä melkein. Miten lie nykyisin. Pinlock tuntui ottavan aika herkästi naarmua putsatessa ja oli yhden kauden jälkeen aika surkean näköinen. Liekö parantuneet yhtään tuossa suhteessa? Nykyisessä BMW:n potassa on yksinkertaisempi kalvo koko pinta-alalla ajamassa samaa asiaa eikä naarmuuntuminen ole ollut ongelma. Uudemmissa malleissa on näemmä palattu Pinlockkiin.