Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees, vois tollaset SC1/SC2 tilata ellei kukaan ylistä noita RaceAttackeja paremmikssc1 eteen ja sc2 taakse on se perinteinen yhdistelmä. Kyllä ne ihan kohtuudella kestää, joskin muutama setti on kesän ajaksi hyvä hankkia varastoon.Mitäs seosta tosta SuperCorsasta kannattais tilata sitten? Kisaa ei ole tarkoitus ajaa, ainakaan vielä ja olis tietenkin plussaa jos ne renkaat kestäis jokusen päivän ajookin.
Jos sun mielestä 15 kierrosta on riittävästi treenirenkaille, niin hieno homma. Kyllä ne Supercorsatkin sen kestää. Sä ajat treenejä varmaan vain SC0:lla. Köyhät kyykkyyn?Aijaa.
Ainakin Tatu näytti kiskovan katuversioilla aika hyvin Kemoralla. Ainakin mun mielestä veti hyvin katu Diabloilla.
Kai toi kestävyys on kuitenkin aika paljon kiinni käytetyistä paineista, alustan toimivuudesta sekä kuskin ajotyylistä.
Hienohan se on, mutta eikö olis ollu "järkevämpi" vaihtoehto joku 600:n?No tottahan toki.. Ei tässä muuten tollasia kumeja tilailtaisJokos miehellä on kilvetön alla? Mikä??Sellanen pikkasen sipistelty CBR954RR haettiin Hollannista viime viikolla. Pitää kävästä mopo läpi ja sitten radalle opetteleen kuinka sillä kyykyllä ajettiinkaan!![]()
![]()
Varmaankin, mutta 600cc oli kalliimpia ja varusteita paljon vähemmän. Ton 'bladen mukana tuli 3 settiä vanteita, muutamat jarrulevyt, jne... Eiköhän toi harrastekäytössä mene ihan yhtä hyvin ku sellanen kuussatkukin.Hienohan se on, mutta eikö olis ollu "järkevämpi" vaihtoehto joku 600:n?No tottahan toki.. Ei tässä muuten tollasia kumeja tilailtaisJokos miehellä on kilvetön alla? Mikä??Sellanen pikkasen sipistelty CBR954RR haettiin Hollannista viime viikolla. Pitää kävästä mopo läpi ja sitten radalle opetteleen kuinka sillä kyykyllä ajettiinkaan!![]()
![]()
Toisaalta, olis tossa yks setti 16.5 vanteita mille vois slicksit ostaa... Ellei joku halua noita vanteita ostaa pois, sopii ainakin 02-03 Bladeen, saattaa mennä uudempaankin?
Pelkästään noi yhet PVM:t on 16.5" ja kaikki muut on normi 17"Onko kaikki vanteet sen 16.5"?
Nyt on jossain joku katkos tai mennyt jälleen kerran vellit ja puurot sekaisin. Kyllä Tatu niillä tahkosi useamman kierroksen kuin 15. Noh, ei sillä mulle ole väliä.Jos sun mielestä 15 kierrosta on riittävästi treenirenkaille, niin hieno homma. Kyllä ne Supercorsatkin sen kestää. Sä ajat treenejä varmaan vain SC0:lla. Köyhät kyykkyyn?Aijaa.
Ainakin Tatu näytti kiskovan katuversioilla aika hyvin Kemoralla. Ainakin mun mielestä veti hyvin katu Diabloilla.
Kai toi kestävyys on kuitenkin aika paljon kiinni käytetyistä paineista, alustan toimivuudesta sekä kuskin ajotyylistä.
Eli 1000-Gixxeriin, jolla ajetaan pääasiassa kadulla ja silloin tällöin radalla kannattaisi hankkia renkaiksi Diablo Corsa III? BT 014:n takarengas on kohta loppu ja uutta Bridgestonea ei taatusti tule.Diablo Corsa III sekä Diablo SuperCorsa on sitten aika rajusti erilaiset kumit kun keskenään verrataan. Ihan vaan siksi laitoin tähän ettei niitä mene kukaan luulemaan vahingossa samaksi tai edes likimainkaan samanlaisiksi ja sen perusteella tee vertauksia.miklon: Ainakin vertailuissa sportec M3 on ollut diablo corsa lll:n kanssa samoissa luokissa.
Diablo SuperCorsa
ja
Diablo Corsa III
Corsa 3:n takanen on ollut tosi hyvä RR:ssä. Etunen on ok, mutta kulunut erittäin nopeasti. Pehmeä seos?Eli 1000-Gixxeriin, jolla ajetaan pääasiassa kadulla ja silloin tällöin radalla kannattaisi hankkia renkaiksi Diablo Corsa III? BT 014:n takarengas on kohta loppu ja uutta Bridgestonea ei taatusti tule.Diablo Corsa III sekä Diablo SuperCorsa on sitten aika rajusti erilaiset kumit kun keskenään verrataan. Ihan vaan siksi laitoin tähän ettei niitä mene kukaan luulemaan vahingossa samaksi tai edes likimainkaan samanlaisiksi ja sen perusteella tee vertauksia.miklon: Ainakin vertailuissa sportec M3 on ollut diablo corsa lll:n kanssa samoissa luokissa.
Diablo SuperCorsa
ja
Diablo Corsa III
Ei se meiltä ole pois, millä kukin ajaa, mutta en viitsisi väkisin suositella kuviokumia tonniseen, jos se ei meillä ole kestänyt tonnisen alla. Meillä on tonnisista jonkin verran kokemusta. Kaksikymmentä kiekkaa menee ok, mutta sen jälkeen avauspito laskee dramaattisesti, koska rengas alkaa hammastaa kuvion kohdalta. Tonninen piirtää aika vaivatta SC0:llakin.Ja jos kisaa tarkoitat niin monet kuskit maksimoi pidon sillä että rengas kestää vain sen 16 - 18 kierrosta. Jurvassa oli kuskeja jotka ajoi kisan SC0:lla, niin edessä kuin takanakin. Joillekin se äärimmäinen pito tuntuu olevan kovin tärkeää. Itse en ole saanut yhtäkään noista seoksista luistamaan kuin kylmänä ja sen jälkeinen tulos oli ilkeää.
No moi taas.Kävin siellä kotisivullasi Jani ja ainekin tiedän että on kyseessä henkilö joka tietää mitä puhuu"niinkun yleensäkin kaikki tällä pastalla".Joten ajattelin tilata Pirelli Diablo Supercorsat,Elikkäs Dragon SC Pro:n ja Diablo SC:n eroja (SC = SuperCorsa).
Seokset on molemmissa siten että
SC0 = "supersoft"
SC1 = "soft"
SC2 = "medium" ja
SC3 = "hard".
Näin niinkuin kansankielellä.
Mutta Diablon SC2:nen on jotain Dragonin "SC1,5" vastaavaa, eli vanhan Dragonin SC1:sen ja SC2:sen välistä. Seokset tuntuu pehmenneen vielä tälle kaudelle. Näin ainakin itse koen.
Ja eroja on sitten myös siinä että profiili on hiukan erilainen, Dragon on pyöreämpi muodoltaan, kun taas Diablo on hiukan korkeammalla harjalla sekä Diablossa on enemmän kumia kulutettavaksi kuin Dragonissa.
Nää nyt mitä ainakin meikäläisen tiedossa oli.
En mäkään mistään mitää tiedä, kunhan heittelen ajatuksia ilmoille.No moi taas.Kävin siellä kotisivullasi Jani ja ainekin tiedän että on kyseessä henkilö joka tietää mitä puhuu"niinkun yleensäkin kaikki tällä pastalla".Joten ajattelin tilata Pirelli Diablo Supercorsat,Elikkäs Dragon SC Pro:n ja Diablo SC:n eroja (SC = SuperCorsa).
Seokset on molemmissa siten että
SC0 = "supersoft"
SC1 = "soft"
SC2 = "medium" ja
SC3 = "hard".
Näin niinkuin kansankielellä.
Mutta Diablon SC2:nen on jotain Dragonin "SC1,5" vastaavaa, eli vanhan Dragonin SC1:sen ja SC2:sen välistä. Seokset tuntuu pehmenneen vielä tälle kaudelle. Näin ainakin itse koen.
Ja eroja on sitten myös siinä että profiili on hiukan erilainen, Dragon on pyöreämpi muodoltaan, kun taas Diablo on hiukan korkeammalla harjalla sekä Diablossa on enemmän kumia kulutettavaksi kuin Dragonissa.
Nää nyt mitä ainakin meikäläisen tiedossa oli.
Eteen SC2
Taakse SC3
Meillä on kerhon ratapaivät huomenna virtasalmella.Rennsport on sen jälkee kaput,sitten osallistun SRRA.n ajoleirille kuun lopussa,sitten olisi vielä pari Ahvenistoa ja Botnia elokuussa.
Pyörä mihin nuo tulisi on 2001 zx9r kawa,pikkaisen piristetty(kone teho 158,dynossa vedätetty ja säädetty).
Mitä mieltä olet valinnasta.
Nyt kuitenkin taisi olla kyseessä henkilö joka ajaa pääsääntöisesti kadulla, topicin aloittaja, sekä toinen joka on vasta hankkinut kilpurin itselleen (mekanik).Ei se meiltä ole pois, millä kukin ajaa, mutta en viitsisi väkisin suositella kuviokumia tonniseen, jos se ei meillä ole kestänyt tonnisen alla. Meillä on tonnisista jonkin verran kokemusta. Kaksikymmentä kiekkaa menee ok, mutta sen jälkeen avauspito laskee dramaattisesti, koska rengas alkaa hammastaa kuvion kohdalta. Tonninen piirtää aika vaivatta SC0:llakin.Ja jos kisaa tarkoitat niin monet kuskit maksimoi pidon sillä että rengas kestää vain sen 16 - 18 kierrosta. Jurvassa oli kuskeja jotka ajoi kisan SC0:lla, niin edessä kuin takanakin. Joillekin se äärimmäinen pito tuntuu olevan kovin tärkeää. Itse en ole saanut yhtäkään noista seoksista luistamaan kuin kylmänä ja sen jälkeinen tulos oli ilkeää.
Voihan sillä kuviokumilla ajaa sen jälkeenkin, en sitä kiistä, mutta avauspito on jotakin ihan muuta kuin saman verran ajetussa slicksissä.
Meillä SC0:n pito loppui noin 15 kierrokseen takana. Aika-ajot piti hemmetin hyvin, mutta warm-upissa se luisteli jo melkein kaikissa nopeiden avauksissa, joten emme valinneet sitä kisaan. SC1 oli turvallisempi valinta.
No sitten vielä olisiko sinulla tiedossa mestaa mistä niitä voisi saada vähän edullisemmin,jos tilaan ne täältä liikkeestä missä asun ne maksaa aika paljon.En mäkään mistään mitää tiedä, kunhan heittelen ajatuksia ilmoille.No moi taas.Kävin siellä kotisivullasi Jani ja ainekin tiedän että on kyseessä henkilö joka tietää mitä puhuu"niinkun yleensäkin kaikki tällä pastalla".Joten ajattelin tilata Pirelli Diablo Supercorsat,Elikkäs Dragon SC Pro:n ja Diablo SC:n eroja (SC = SuperCorsa).
Seokset on molemmissa siten että
SC0 = "supersoft"
SC1 = "soft"
SC2 = "medium" ja
SC3 = "hard".
Näin niinkuin kansankielellä.
Mutta Diablon SC2:nen on jotain Dragonin "SC1,5" vastaavaa, eli vanhan Dragonin SC1:sen ja SC2:sen välistä. Seokset tuntuu pehmenneen vielä tälle kaudelle. Näin ainakin itse koen.
Ja eroja on sitten myös siinä että profiili on hiukan erilainen, Dragon on pyöreämpi muodoltaan, kun taas Diablo on hiukan korkeammalla harjalla sekä Diablossa on enemmän kumia kulutettavaksi kuin Dragonissa.
Nää nyt mitä ainakin meikäläisen tiedossa oli.
Eteen SC2
Taakse SC3
Meillä on kerhon ratapaivät huomenna virtasalmella.Rennsport on sen jälkee kaput,sitten osallistun SRRA.n ajoleirille kuun lopussa,sitten olisi vielä pari Ahvenistoa ja Botnia elokuussa.
Pyörä mihin nuo tulisi on 2001 zx9r kawa,pikkaisen piristetty(kone teho 158,dynossa vedätetty ja säädetty).
Mitä mieltä olet valinnasta.
Itse en ole koskaan tarvinnut tuota SC3:sta, koska se on aikasta kuumille keleille tarkoitettu.
Itse laittaisin ehkäpä kierroksen SC2:sia, eli eteen ja taakse samaa seosta. SC1:nen on hiukan löysempi rungoltaan ja vaatii mun mielestä hiukan enemmän luottoa laitteeseen, alustaan sekä renkaaseen kuin SC2:nen. Noh, makuasioita.
Kokeilepa ratarengasta, eli http://www.ratarengas.fi tai sitten MotoMarkettia http://www.motomarket.fi.No sitten vielä olisiko sinulla tiedossa mestaa mistä niitä voisi saada vähän edullisemmin,jos tilaan ne täältä liikkeestä missä asun ne maksaa aika paljon.En mäkään mistään mitää tiedä, kunhan heittelen ajatuksia ilmoille.No moi taas.Kävin siellä kotisivullasi Jani ja ainekin tiedän että on kyseessä henkilö joka tietää mitä puhuu"niinkun yleensäkin kaikki tällä pastalla".Joten ajattelin tilata Pirelli Diablo Supercorsat,Elikkäs Dragon SC Pro:n ja Diablo SC:n eroja (SC = SuperCorsa).
Seokset on molemmissa siten että
SC0 = "supersoft"
SC1 = "soft"
SC2 = "medium" ja
SC3 = "hard".
Näin niinkuin kansankielellä.
Mutta Diablon SC2:nen on jotain Dragonin "SC1,5" vastaavaa, eli vanhan Dragonin SC1:sen ja SC2:sen välistä. Seokset tuntuu pehmenneen vielä tälle kaudelle. Näin ainakin itse koen.
Ja eroja on sitten myös siinä että profiili on hiukan erilainen, Dragon on pyöreämpi muodoltaan, kun taas Diablo on hiukan korkeammalla harjalla sekä Diablossa on enemmän kumia kulutettavaksi kuin Dragonissa.
Nää nyt mitä ainakin meikäläisen tiedossa oli.
Eteen SC2
Taakse SC3
Meillä on kerhon ratapaivät huomenna virtasalmella.Rennsport on sen jälkee kaput,sitten osallistun SRRA.n ajoleirille kuun lopussa,sitten olisi vielä pari Ahvenistoa ja Botnia elokuussa.
Pyörä mihin nuo tulisi on 2001 zx9r kawa,pikkaisen piristetty(kone teho 158,dynossa vedätetty ja säädetty).
Mitä mieltä olet valinnasta.
Itse en ole koskaan tarvinnut tuota SC3:sta, koska se on aikasta kuumille keleille tarkoitettu.
Itse laittaisin ehkäpä kierroksen SC2:sia, eli eteen ja taakse samaa seosta. SC1:nen on hiukan löysempi rungoltaan ja vaatii mun mielestä hiukan enemmän luottoa laitteeseen, alustaan sekä renkaaseen kuin SC2:nen. Noh, makuasioita.
Tätä oon itse pohtinut. Tähän asti olen ajellut kuviokumilla, mutta nyt satuin bongaamaan Rodalta älyttömän halvat Dunlopin slicksit. Reilut 210/kierros. Tässä kumminkin hintaero Power Raceen, mitä on tullut käytettyä, on huntin luokkaa. Tosin käytetyistä Power Raceista saa myydessä tuon sata euroa.Slicksien ja katukumien suurin ero tulee kuitenkin siinä että noi katukumit voi vielä myydä eteenpäin, slicksit kun on sen jälkeen käytännössä kaatiskamaa. Eli hankintahinnassa ja jälleenmyyntihinnassa ero. Siis kun puhutaan tavan harrastajasta jonka kierrosajat ei vielä ole siellä aivan SM -kärjen tuntumassa. Itse ainakin miettisin asiaa taloudelliselta puolelta tuossa kohdin.
Mulla on 1200 Banditissä Diablo Corsa III alla ja pitoa riittääEli 1000-Gixxeriin, jolla ajetaan pääasiassa kadulla ja silloin tällöin radalla kannattaisi hankkia renkaiksi Diablo Corsa III? BT 014:n takarengas on kohta loppu ja uutta Bridgestonea ei taatusti tule.Diablo Corsa III sekä Diablo SuperCorsa on sitten aika rajusti erilaiset kumit kun keskenään verrataan. Ihan vaan siksi laitoin tähän ettei niitä mene kukaan luulemaan vahingossa samaksi tai edes likimainkaan samanlaisiksi ja sen perusteella tee vertauksia.miklon: Ainakin vertailuissa sportec M3 on ollut diablo corsa lll:n kanssa samoissa luokissa.
Diablo SuperCorsa
ja
Diablo Corsa III
Njoo, olen kyllä harkinnut noita slicksejäkin, mutta kun oma ajo on kaukana vertailukelpoisista ajoista niin uskoisin että noi SuperCorsat on ihan riittävät. Ajo on kuitenkin vaan omaks iloks enkä oo ainakaan toistaseks osallistumassa mihinkään kisoihin.Nyt kuitenkin taisi olla kyseessä henkilö joka ajaa pääsääntöisesti kadulla, topicin aloittaja, sekä toinen joka on vasta hankkinut kilpurin itselleen (mekanik).
"Mekanikin" ehkä kannattaa harkita niitä slicksejä, mutta "soliferille" kyllä suosittelisin niitä katukumeksia.