Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lämppärillä lämmittänyt (+82c) ja paine ollut 1,95-2,05 välikössä ja hyvin toiminut ulkolämpötilan ollessa +10...+20c.Mitkä paineet ko. malliin lämpöisenä?
sanoi:Ja tämä koskee vuoden 2008 tai tuoreempia paistoja. Vanhemmissa n. 0,5 bar kovemmat painesuositukset.
En jaksanut tarkastaa, oliko kyseistä rengasta tehty jo 2007. Racetecissä uudemmissa samaa suuruusluokkaa olevat suositukset kuin Super Corsassa, mutta vanhemmissa (2008 tai vanhemmat) tuo 0,5 bar enemmän.sanoi:Ja tämä koskee vuoden 2008 tai tuoreempia paistoja. Vanhemmissa n. 0,5 bar kovemmat painesuositukset.
Vanhemmalla tarkoittanet Dragon Supercorsa Pro mallia(jota löytyy myös 2008 paistoina ellei epsanjan pojat väärennä leimoja), uudemman ollessa Diablo Supercorsa.![]()
Runko on tosiaan löysähkö ja nopeus luokituskin alhaisempi (<240). Radalla oli ihan kiva nyt syksyllä, varsinkin kun profiilli kului kohdilleen, vaikka paineiten kanssa sai olla tarkkana ja meinas kyllä palaa alle kun on niin lämpöinen syksy. "Suljetulla" alueella (ja radalla) huomaa tuon rungon pehmoisuuden esim. kovissa jarruissa & keulien jälkeen -> elää aika rankasti toi keulan allaMe olemme käyttäneet SC0:aa paljonkin, tosin pääosin slicksinä, muta jonkin verran SC0-kuviokumia välikelillä. Pito on loistava, ja normiajossa kestää miltei kuten SC1:kin. Se on loistava valinta myös kisamatkoille, toisin kuin takanen. Runko on ilmeisesti hieman pehmeämpi kuin SC1:ssä, tai sitten pehmeämpi seos saa sen vain tuntumaan siltä. Todella kuumalla kelillä se saattaa ylikuumeta, mutta niitä kelejä on vähän. Kemorassa se on turhan pehmeä kovaan ajoon, mutta toinen mekaanikkomme ajoi n. 20k jo valmiiksi ajetulla aika-ajokumillamme 4pv Kemorassa 1.17 aikoja, ja sen jälkeen sillä ajettiin toisen kuskin toimesta päivä Motoparkissa 1.32 pintaan.En tiedä miten se onnistui.![]()
![]()