siki
Seiskytluvun hemmetin enkeli
No joo. Jus tolleen kävi ainakin mulle ja yhdelle Rytköselle (taas kilpiteline tippu) minä perällä ja tää rykönen siinä sitten jäi risteykseen. Pantiin laite kuntoon ja lähdettiin ajaan letkaa kiinni, melkein eksyttiin, mut ei ihan. Sulle en viittiny soittaa, olitte jo niin kaukana, mut Masalle olisin voinut, jos olis ollu numero. Eli vetäjien perämiesten, ym. puhno vaihdot ois varmaan paikallaan, ja noi PMR härpättimen ei oo ollenkaan huonompia. Multa löytyy pari laitetta ja Autocom, ja tuo yhdistelmä, ainakin viime kesänä todettiin Jassun kanssa hyvin toimivaksi yhdistelmäksi. Eikun suraavaan kertaan.En oo varma onko kyse 2 ryhmän tapauksesta, mutta olettaisin, että se jäljessä tullut loppuryhmä oli eri risteyksiin viimeisenä, muuta näkymättömissä olevaa perää odottamaan jääneitä. Itsekin tuossa olin mukana.Sellaisesta asiasta vois muuten muistuttaa, että jos letkassa sattuu jotain normaalista poikkeavaa (kaatuminen, mopon hajoaminen tms.) niin koko loppu letka EI jää sinne tapahtunutta ihmettelemään vaan joku jatkaa matkaa ja tulee kertomaan keulille mitä kävi.
Eilenkin odoteltiin Soukkiontien risteyksessä useampi minuutti ja kieltämättä tuli vähän bon voyage -tunne viime kesältä...
Tietysti jos käy niin kuin viime sunnuntaina, että se epäonnekas sattuu olemaan letkassa juuri perämiehen edellä, niin silloinhan ei perämies tietenkään aja tapahtumapaikalta mihinkään, vaan on mahdollisuuksien mukaan on puhelimitse yhteydessä johonkin letkassa edempänä ajaneeseen.