PK-ajelu. Su 13.4.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

premier

New member
Moroo,

Harmittaa niin, että jää torstai väliin, että pakko ottaa vahinko takasin sunnuntaina. Tavataan Keimolan Nesteellä klo 12.30-13.00 ja lähetään siitä sit.

Arvostaisin suuresti, jos paikalle ilmaantuis joku, joka tuntee ees vähän noita pohjoispuolen teitä. Mulla ei oo suoraan sanottuna harmainta aavistustakaan
biggrin.gif

Niin ja säävarauksella. Jos tulee lunta niin mä jään kyllä himaan kattoo macgyveria.
tounge.gif

No helkkari.. Tuo kirjottaessa luvattiin vielä 4 astetta ja poutaa
confused_orig.gif

Katellaan. Jos tuollaista säätä on kuin tuossa ennusteessa niin sit jää ajelut kyl väliin.

Tulevaisuuden säätilanteen näkee reaaliaikaisesti sitten kun tulevaisuus on nykyisyys.
idea3.gif

Minulla ensihuolto ensi viikolla keskiviikkona ja pitäisi vielä saada 600 km ajettua tässä töiden ohessa joten olen kaikissa järjestetyissä kissanristiäisissä mukana
biggrin.gif

Jahas. No tää ei nyt sit käy millään. Oon Korpilammella hukuttamassa itteeni. (Tai selviimässä hukkumisyrityksestä)
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Pakko kyllä myöntää, et toi +3 ja vesi/räntä on vähän turhan HC yhdistelmä jopa minulle. Jos tiedotus ei parane iltaan mennessä ni mä ainakin jätän väliin
smile_org.gif

Eipä ole tänään ajokelejä. Minä syvennyn verotuksen ihmeelliseen maailmaan i stället!

Minulla ensihuolto ensi viikolla keskiviikkona ja pitäisi vielä saada 600 km ajettua tässä töiden ohessa joten olen kaikissa järjestetyissä kissanristiäisissä mukana  
biggrin.gif
Oisit eilen tullu mukaan kun käytiin toijalassa wexiä vastassa, tuli n.300 kilsaa pelkästään siitä.
smile_org.gif
Flunssa on kyllä aikas kova, mutta mieli kyllä tekis lähtee .... no katellaan.

biggrin.gif
Oisit eilen tullu mukaan kun käytiin toijalassa wexiä vastassa, tuli n.300 kilsaa pelkästään siitä.  
smile_org.gif
Flunssa on kyllä aikas kova, mutta mieli kyllä tekis lähtee .... no katellaan.
Ei ollu tietoa teidän reissusta
confused_orig.gif
Kävin kuitenkin sen + 300 km eilen ajamassa. Jos sitten alkuviikosta saisi sen toisen mokoman ajettua. Tänään saakin istua töissä koko päivän mutta eipä nuo ajokelitkään paljoa houkuttele näin sokerista äijää.

Back