• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-helatorstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvä keikka!

Melkein kaikki mutkat uusia ja erityisesti viimenen Snappertunan pätkä oli ihan mahtava.

Hyvin vedetty taas Riisorilta koko lenkki
bowdown.gif

Kiitos myös Masalle kun johdatit kotireitille - pakko äkkiä hommata gps-teline, jotta löytää tuolta Espoon perukoilta takas ihmisten ilmoille
tounge.gif

Omituinen smogi tosiaan tuli lopussa ja vetäs visiirin ulkopuolelta ihan huuruun...

480 km kotoa kotoon.

Tässä vielä ajolenkki Karjaalle asti. Tuosta letka jatko vielä Fagervikin suuntaan. Kun itse ajoin osan porukan kanssa Lohjan kautta suoraan kotia päin.

Reitti poistettu.

^alku mättää vähän, 1130 tietä Oitmäkeen asti ja siitä evitskog siuntio immula lohja....

edittiä: loppukin mättää; tokalta kahvilta 52 alaspäin 111:lle pohjaan ja karjaan apsille.

kiehtova yhdistelmä paluuta, jotain ja välillä ihan reitilläkin
biggrin.gif
biggrin.gif
..ei kai vaan ole tomppa? Mun tomppa ei läydä mitään, mistään, mihinkään, siksi mä luotan analogigepsiin jättinäytöllä.

edit; sun navin hauskin puoli on toi offi osuus, eli kulkee ilman tietä pohjaan....

Nyt on ainakin alku oikein. Siinä oli mulla käyny joku viba.

Reitti

Lopusta en taas sitten tiedä. Mun navi on Mio. Ihan hyvin se on muuten toiminu. Kartat on päivitetty viime vuoden kesällä, että on noita tie muutoksia päässy tulee sen jälkeen.

Kiitos mutkista kaikille. Jätin viimeset mutkat väliin ja lähin vetämään letkaa tsadiin päin. Kumma sumu tuli vähän ennen kirkkonummea, sumu oli niin vetinen että viisiiri meni pisaroille ja ei oikeen nähny mitään jo muutenkin likaisen ja tumman visiirin takaa
biggrin.gif

Reittikartta alkaa olemaan kohdillaan, ja tiet on löytynyt.

mutta missä Pupun valokuva reportaasi?

Voi himskatti. Olis ollu kivaa olla messissä, mut ku noi velvollisuudet kutsu. No kesäkuusta alkaen joka torsta on valmiiks buukattu ajeluihin lokakuuhun asti. Jatkossa mukana.
nixweiss.gif

Laitetaan, laitetaan...

On vaan pirun hidasta hommaa ladata näitä kuvia  
crazy.gif

Jotain vinkkejä, mites ne sais vähän nopeammin siiretyttyä johonkin albumiin  
nixweiss.gif

kuvatuksia

Kiitos veturille, hyvä reitti valinta taas kerran  
tounge.gif

Jäi mulla kans nuo viimeist mutkat väliin...
Kotiin ehdin juuri ennen sumua  
thumbs-up.gif

Laitetaan, laitetaan...

On vaan pirun hidasta hommaa ladata näitä kuvia  
crazy.gif

Jotain vinkkejä, mites ne sais vähän nopeammin siiretyttyä johonkin albumiin  
nixweiss.gif

kuvatuksia

Kiitos veturille, hyvä reitti valinta taas kerran  
tounge.gif

Jäi mulla kans nuo viimeist mutkat väliin...
Kotiin ehdin juuri ennen sumua  
thumbs-up.gif
Upeiden keväisten maisemien läpi ootte ajelleet.  Ja tekin pääsitte lossikyytiin.  
thumbs-up.gif
 Ite olin prätkällä sellaisessa viime viikonloppuna.

Tattista vetäjille ja muillehhiin, hyvät reitit tuli taas kierrettyä. Sääkin näköjään suosi, tosin jouduttiin myös siihen savusumuun jossain hieman ennen Kirkkonummea kun ajeltiin suoraan tsadia kohti. Ei ole hetkeen muuttunut sää kylmemmäksi niin nopeasti.

Joo vähän kade etten lähtenyt mukaan , mutta olin kyllä niin katki siis niin katki
Alastaron jälkeen ettei kyennyt lähteen mukaan.

Jotakin potenssilääkettä risorin on täytynyt vetää, että on jaksanut tälläviikolla
kolmena päivänä tohon malliin punnertaa.
bowdown.gif

-PK-

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Johonkin se tarttee tuo energia käyttää kato kun sillä ei oo naista,,,
blush.gif

hyvä reitti oli teillä, mä olen ite ajanut espoosta lohjan päin ja sieltä tammisaaren päin, hyvät mutkat.

Jaaa taitaakin riisorin vireyteen olla syynä
sittenkin jo kenties vuosia jatkunut krooninen
puutostila, ja siihenhän on lääkityksenä pi... .
Eikä se todellakaan ole pilleri  
033102bebe_1_prv.gif

-PK-

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eli nyt kaikki kauniit naiset , ottakaa tuo riisori "hoitoon"
biggrin.gif

Oikeestihan tuolla lenkillä satoi koko ajan , reitti oli huono ja nenussa oli tippa koko ajan kun oli niin sairaan kylmä.. Näin mä ainakin ajattelin kun nallea puristin tiiviimmin kainaloon ja nukuin vain 3 h päikkärit... eikä yhtään ottanu päähän
bawling.gif

Back