PK-Torstai 15.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tr3

New member
ABC Nihtisilta , lähtö kello 17.25

Mopo ois kiva, ja kuski tankattu

Kiitos Petri - puolikkaaks jäi PK mutkat tänään, kun piti ehtiä peliä kahtomaan.

Screen%20Shot%202014-05-15%20at%2010.53.48%20PM.png

Liitetiedostot

• Screen Shot 2014-05-15 at 10.53.48 PM.jpg
    Screen Shot 2014-05-15 at 10.53.48 PM.jpg
    20,1 KB · Katselut: 58
Kiitoksia. Ehdin viimein tännekkin. Mukava alotus kaudelle. Pikkusen viileetä lopuks, mut ei haitannu.
Mitähän ens torstaina? Olis koko päivä aikaa ajella. Vetäiskö Riisor perinteisen?

Kiitoksia. Ehdin viimein tännekkin. Mukava alotus kaudelle. Pikkusen viileetä lopuks, mut ei haitannu.
Mitähän ens torstaina? Olis koko päivä aikaa ajella. Vetäiskö Riisor perinteisen?

Taidat tarkoittaa Helatorstaita. Eikös se ole vasta seuraava, eli 29.5.? Oli kyllä ajatus että silloin viimeistään olis vehkeet nipussa ja jonkun lenkin heittäis silloin pidemmän kaavan mukaan.

Kateelllisena olen lukenut näitä letka-ajelu juttuja. Tuskin maltan odottaa että aloittelijana pääsen mukaan. Valitettavasti tänään alkaa työ- ja lomamatkat ja kotiin palaan vasta heinäkuun puolessavälin. Prkle että ottaa pannuun nämä matkat.

Näitähän riittä vastahan kesä alkoi

Kateelllisena olen lukenut näitä letka-ajelu juttuja. Tuskin maltan odottaa että aloittelijana pääsen mukaan. Valitettavasti tänään alkaa työ- ja lomamatkat ja kotiin palaan vasta heinäkuun puolessavälin. Prkle että ottaa pannuun nämä matkat.

Joo, toivottavasti. Kun olen aloittelija niin millekään tourinkille ei kai kannata lähteä vaan näille tikkariajeluille?
Tikkari/rookie ajeluille ensin, jos haluaa lisää vauhtia niin seuraava on touringit ja ihan viimeisenä nämä PK-ajot.

Back