• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai 18.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ku Masa pitää, niin nyt on pakko.. täytyy pakata varmaan jotain sadetta vastaan, jos pääsee yllättää, ei ois taas kiva kastua..

Jos kelit pitää niin mukana ollaan kerjäämässä paikkaa jostain häntäpäästä
sport05.gif

Kerrankin kun olis lähtöpaikka melkein naapurissa, niin ei ehdi aloitukseen mukaan  
sad_orig.gif
Saatan kuitenkin lähteä ihmettelemään illan mittaan, jos porukka löytyy jostain.

Ennakkotietona kaikille:

1. Ensimmäinen tankkaustauko on noin 140 km lähdöstä. Tällä tauolla vietetään korkeintaan 10 min, jotta kerjetään ajelemaan lenkki loppuun.

2. reilu parikymmentä kilsaa tankkauksen jälkeen olevalla reitin osuudella on jonkin verran hiekkaa tullut sateen mukana tielle. Olkaa siis varovaisia ja muistakaa osoittaa paikka seuraavalle meidän ryhmäajo-ohjeiden mukaisesti.

3. Niillä kaikista kiharaisimmilla osuuksilla on autot nostaneet hiekkaa kaarteisiin. Itse ajan ao. mutkat auton vaseman pyöränjäljen uraa, jottei tule noutaja kun on enemmän tilaa toimia.

4. kaffepaussi ja tankkausmahdollisuus aukeaa uudelleen noin 190 km lähdöstä. Katson sitten kellonajan ja mahdollisen paluureitin, koska iso lamppu menee mailleen noin 21.00. Pimiä tulloo yllättävän äkkiä.

5. Älkää ihmeessä ylittäkö omia taitojanne, kun letkaan tulee väliä edelläajavaan. Seuraavalla tauolla siirrytte suosiollisesti letkassa taakse, jos letka katkeaa kohdaltanne koko ajan.

Tehdään tästä reissusta hieno ja koettakaa ottaa maltilla hommelit
wink.gif

-Masa

Voi viude mä oon nopee! Olen jo kotona.
tounge.gif

Jättäydyin Vihdissä pois ja letka tuli Palojärvellä vastaan.
eek.gif

Mä en leiki teidän kanssa enään..
Aina kun mä lähden teidän mukaan, te kastelette mut  
bawling.gif

Vaihdan kuivempaan jengiin  
062802jumpie_prv.gif

Voisko PK-ajojen torstaipäivän muuttaa, PK-ajojen poutapäiväksi ?

Tänks
bowdown.gif

Tissiposki pääs Virkkalan kahvitauolta kotio kuivin nahoin. Suht napakka sadekuuro oli noin minuutin myöhässä. Näyttää molemmat renkaat olevan kuivankelin mallia, joten Veikkolan keikka tiedossa.

Back