Goofy S
MotOrg ry
Minusta pieni hallittu leikkiminen on aikuiselta ihmiseltä ihan paikallaan.Joo,kivaa oli ja vaikka tuttuja teita osittain niin myos taysin uusia.Vahan pelottavan askeleen mua kohti otti toi punalippalakkinen ukkeli siella jossain,se oli jo keskella tieta ja ei kaukana tuonelasta.Selvisin ja niin muutkin perassatulevat nakojaan,onneksi.Ja pyydan anteeksi omaa keulimista ,vaikkakin se tapahtui kaukana muista.En tiennyt asiasta mutta nytpa tiedan.Taytyy vissiin laittaa lyijypainot etupyoraan.45 pyörää letkassa ja risteysten merkkaaminen tuntui toimivan oikein kivasti, mutta:
- Jonossa ei keulita tai muuten kikkailla
- Mutkapätkällä ei mennä puskemaan kaverin rinnalle mutkissa
- Kun ajellaan "maantietä" mennään vetoketju-mallilla (jokatoinen tien laidassa, jokatoinen keskiviivan lähettyvillä)
- Kun saavutaan risteyksiin ryhmitytään pareittain (ei kolme rinnan, ei 5 peräkkäin yksittäin), risteyksestä lähdetään siinä järjestyksessä kun siihen on saavuttu
Noi muutamat lisäjutut kun pitää mielessä niin :
a) letka toimii paremmin
b) letka toimii turvallisemmin
... jotka johtavat siihen että useammalla on kivaaMuuten homma vapaa...![]()
Kiitos ja anteeksi![]()
![]()
Tiedän että tuon vihertävän liukkaan mopottimen keula on joskus kevyt mutta toivoisin Teidän ymmärtävän että sillä en muita häiritse ja sillä en elvistele (tässä iässä
Oli tosi hyvät ja vauhdikkaat iltalenkit, oli ihan aikuisten oikeesti tosi nastaa!
Jossain alkuvaiheessa mä olin kovasti huolissani peräpäästä mut kai hekin siellä hyvin reissussa mukanaolostaan nauttivat.
Edit: Totean, itsekin usein ryhmän vetäjänä toimineena, että kun nyt en tarkkaan tunne tapausta jota Jassu tarkoittaa niin lienee parasta pitää turpansa kiinni ja antaa vastuullisen ihmisen päättää.
Toki toivon, jonain päivänä, saavani kuulla perusteet ko. mielipiteille, ilman kynsiä tahi hampaita.
Anyway, vilpittömät kiitokset, taas oli hieno ilta hienossa seurassa. Kiitos siitä!!!