Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hää...On![]()
Ja ainahan tääl on mopot ja jutut lähteny lapasest, parast vaan tottua tai sitt suosiolla siirtyä johonki suoli24:n...![]()
Oli tääl kerran yx topiikki, (oisko ollu 2006) joka pysy yli 24 h aiheessa. Sitt joku mode siirs sen paskanjauhantaan, josta se deletoitiin viikkoa myöhemmin ku sitkeesti pysy asiallisena ja aiheessa![]()
Pahoittelen, se ei ollu henkilökohtasta mutta kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan.Ei hyi älä viitti toi ei oo hauskaa.Rukoukseesi on vastattu jo - kliks -Kannatetaan, joku innokas veturi vois järkätä vaikka sunnuntaiajelut ni mäki pääsisin vähän ajelemaan, ens torstaina ei pääse ku pitää olla töissä.![]()
![]()
Tsot tsot![]()
![]()
Hitaasti ei vaan pääse päivän aikana yhtä pitkälle![]()
Kax päällä on jo kimppakivaa.![]()
Mietin just että mikä tässä ORG-touhussa on parasta, ja päädyin siihen että tätä kautta itse kullakin on mahdollisuus valita ajoporukoikseen juuri itselleen parhaiten sopiva jengi, ilman että kenenkään tarvii pohtia mikä on parempi tai huonompi vaihtoehto.Pahoittelen, se ei ollu henkilökohtasta mutta kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan.Ei hyi älä viitti toi ei oo hauskaa.Rukoukseesi on vastattu jo - kliks -Kannatetaan, joku innokas veturi vois järkätä vaikka sunnuntaiajelut ni mäki pääsisin vähän ajelemaan, ens torstaina ei pääse ku pitää olla töissä.![]()
![]()
Tsot tsot![]()
![]()
Hitaasti ei vaan pääse päivän aikana yhtä pitkälle![]()
Kax päällä on jo kimppakivaa.
En koe kovin viihdyttäväks ajella hitaimman ehdoilla jarruvalo päällä mutkia läpi. Joskin en oo kyllä kimppakivaa koskaan kokeillu mutta oon kyllä noin muuten ajanu hitaassa letkassa eikä se oo kivaa. Pk-letkassaki pitää yrittää välttää joutumasta liian perälle, edempänä on paljon mukavampaa.![]()
![]()
No niin, tässä sitä on odoteltu kuin kuuta nousevaa...vai että korkeanpaikan leiri, no se selittääkin. Kai sieltä joku täystyrmäys on sitten tulossa jossain vaiheessa...Kyllähän mä tiedän, että nut on menossa "korkeanpaikan leiri", että saatte hoidettua mikkeylle "sen tunteen" kokemuksen vielä kerran, jota se niin tuolla valitteli kaipaavansa![]()
.![]()
Jään vaan mielenkiinnolla odottamaan.... kuka, missä ja miten.![]()