PK-torstai, X/2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
idea3.gif
Niin.... montako kertaa voi "päästä perille", ennen
kuin pääsee perille
tounge.gif
..... kas siinäpä...
tounge.gif
.

Älkääs nyt viittikö
tounge.gif

Jokainen valitsee seuransa... ja hakee juomansa... itse.
033102beer_1_prv.gif

On  
cool.gif

Ja ainahan tääl on mopot ja jutut lähteny lapasest, parast vaan tottua tai sitt suosiolla siirtyä johonki suoli24:n...  
wink.gif

Oli tääl kerran yx topiikki, (oisko ollu 2006) joka pysy yli 24 h aiheessa. Sitt joku mode siirs sen paskanjauhantaan, josta se deletoitiin viikkoa myöhemmin ku sitkeesti pysy asiallisena ja aiheessa  
tounge.gif
Hää...
biggrin.gif
.
Kyllähän mä tiedän, että nut on menossa "korkeanpaikan leiri", että saatte hoidettua mikkeylle "sen tunteen" kokemuksen vielä kerran, jota se niin tuolla valitteli kaipaavansa  
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.

Jään vaan mielenkiinnolla odottamaan.... kuka, missä ja miten  
tounge.gif
.

Kiitokset täältäkin Masalle mutkista ja Sikivikille peränpidosta  
bowdown.gif

Ja ihan kaikille mukavasta  
062802moto_prv.gif
 seurasta.

Nähdään taas...

- Kari

joo hei aiku ihanaa rakennekynnet.. oliko lakattu? vai oliko ranskalaiset? vai kimalteleeko ne? oliko muita värejä? entä malleja? paljonko makso?
koska laitoit? siis niin ihquu...
inlove.gif

Kannatetaan, joku innokas veturi vois järkätä vaikka sunnuntaiajelut ni mäki pääsisin vähän ajelemaan, ens torstaina ei pääse ku pitää olla töissä.
sad_orig.gif
Rukoukseesi on vastattu jo - kliks -  
wink.gif
Ei hyi älä viitti toi ei oo hauskaa.
crazy.gif
biggrin.gif
Tsot tsot  
biggrin.gif

Hitaasti ei vaan pääse päivän aikana yhtä pitkälle  
062802moto_prv.gif

Kax päällä on jo kimppakivaa.  
033102bebe_1_prv.gif
Pahoittelen, se ei ollu henkilökohtasta mutta kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan.
biggrin.gif
En koe kovin viihdyttäväks ajella hitaimman ehdoilla jarruvalo päällä mutkia läpi. Joskin en oo kyllä kimppakivaa koskaan kokeillu mutta oon kyllä noin muuten ajanu hitaassa letkassa eikä se oo kivaa. Pk-letkassaki pitää yrittää välttää joutumasta liian perälle, edempänä on paljon mukavampaa.
smile_org.gif

Kannatetaan, joku innokas veturi vois järkätä vaikka sunnuntaiajelut ni mäki pääsisin vähän ajelemaan, ens torstaina ei pääse ku pitää olla töissä.
sad_orig.gif
Rukoukseesi on vastattu jo - kliks -  
wink.gif
Ei hyi älä viitti toi ei oo hauskaa.
crazy.gif
biggrin.gif
Tsot tsot  
biggrin.gif

Hitaasti ei vaan pääse päivän aikana yhtä pitkälle  
062802moto_prv.gif

Kax päällä on jo kimppakivaa.  
033102bebe_1_prv.gif
Pahoittelen, se ei ollu henkilökohtasta mutta kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan.
biggrin.gif
En koe kovin viihdyttäväks ajella hitaimman ehdoilla jarruvalo päällä mutkia läpi. Joskin en oo kyllä kimppakivaa koskaan kokeillu mutta oon kyllä noin muuten ajanu hitaassa letkassa eikä se oo kivaa. Pk-letkassaki pitää yrittää välttää joutumasta liian perälle, edempänä on paljon mukavampaa.
smile_org.gif
Mietin just että mikä tässä ORG-touhussa on parasta, ja päädyin siihen että tätä kautta itse kullakin on mahdollisuus valita ajoporukoikseen juuri itselleen parhaiten sopiva jengi, ilman että kenenkään tarvii pohtia mikä on parempi tai huonompi vaihtoehto.

Luojalle kiitos diversiteetistä. Nyt kun kaikki vaan oppisivat sitä vielä hyödyntämään niin kaikilla olis kivempaa  
cool.gif

Myöhäiset kiitokset loistoreissusta! Näillä ei koskaan pety. Paitsi siihen mutterin yökahviin...eikun sekin maistui, laihanakin, kun oli hyvää seuraa.

Kyllähän mä tiedän, että nut on menossa "korkeanpaikan leiri", että saatte hoidettua mikkeylle "sen tunteen" kokemuksen vielä kerran, jota se niin tuolla valitteli kaipaavansa  
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif
.

Jään vaan mielenkiinnolla odottamaan.... kuka, missä ja miten  
tounge.gif
.
No niin, tässä sitä on odoteltu kuin kuuta nousevaa...vai että korkeanpaikan leiri, no se selittääkin. Kai sieltä joku täystyrmäys on sitten tulossa jossain vaiheessa...  
crazy.gif

Back