PK-Torstai XX/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ilmoittautua ei tietty voi mutta jos mä ihan sattuman kautta hortoilisin jossain Lahnuksessa mopoa tankkaamassa, ihan sattumalta samoihin aikoihin niin voittehan te, kun kerran tunnetaan, kauniisti ehdotella vaikkapa lähtöä yhteiselle ajelumatkalle kauniiseen suomen maaseutuun.
Sillee spontaanisti, ei millään muotoa suunnitellen tahi etukäteen sopien...
"No mikä ettei, voisinhan mä...jos mä saan..."
lookaround_orig.gif

Edittiä eli lisäystä, yläkerran kymppiukko lähtee kans.

Eli 2 limen väristä Kwakia mukana.

Mullaki työmatka menee todennäköisesti tuon kautta, niin saatahan mie siihen jonon jatkoks hypätä.

Eikun ei pääse niin ei, Anu saa viritellä Tenat ja hoitaa perät. Elämä on valintoja ja nyt valitsin sunnuntain.
Mukavaa  
062802moto_prv.gif
kaikille

No jos nyt ekan kerran yrittäisi mukaan
062802moto_prv.gif
kun on lähtöpaikkakin melkein kotiovella.Millaistahan kyytiä mennään kun ei olisi enää varaa sakkoihin tänä vuonna?
bawling.gif

Meinasitteko minne päin suunnata? Jos vaikka piiitkästä aikaa liittyis letkaan.

Meinasitteko minne päin suunnata? Jos vaikka piiitkästä aikaa liittyis letkaan.
Ei oo vielä mitään tietoa, jotta ajelun tarkoitus ei ole järjestetty ajelu. Ihan itseäkin vielä jännittää...

Enkä pysty lupaamaan tankkaustaukoja 150 km sisään, jotta järjestämättömän ajelun tarkoitus säilyy sellaisena.

Kiitos vaan kaikille etukäteen, tällaiseksi viihteeksi tämä nyt sitten menee.

wink.gif

En tarjoa suojajoslaseja sitten! Jos saatte raketin tikun silmään, niin älkää haastako mua oikeuteen...

En tarjoa suojajoslaseja sitten! Jos saatte raketin tikun silmään, niin älkää haastako mua oikeuteen...
Keravan kansankäräjiltä on paikka varattu jo...

Tuomarina toimii kuulu keravalainen Jabal Ali Ben Hassan, ja lautamiehinä on kassillinen korson mikkolanpuistosta kerättyjä kiviä.

Nii et fatwat vaan sulle sit....  
biggrin.gif

Keravan kansankäräjiltä on paikka varattu jo...

Tuomarina toimii kuulu keravalainen Jabal Ali Ben Hassan, ja lautamiehinä on kassillinen korson mikkolanpuistosta kerättyjä kiviä.

Nii et fatwat vaan sulle sit....  
biggrin.gif
Ei nyt sekoteta kahta pahuuden pesää Korsoo ja Mikkolaa keskenään...
wink.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back