PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulostaa jotenkin hätäseltä ja melko pitkältä. Tuun alkuun, mut en kans lupaa mitään loppukaffeista. Toivottavasti on kivaa...

Mukana jos vaan ehdin mukaan, riippuu paljolti huomisen työmäärästä, ja tankkaustarve ois siinä 200-225. voi päästä sinne 250 jos ajeltais hyvin rauhallisesti, mutta silloin mun pitäisi mennä ihan letkan viimeiseksi, ja siellä mennään taas liian hitaasti minun makuun.
062802moto_prv.gif

Mukana ja mahdollisesti heippa kyydissä. Toimintasäde noin 200km, mutta jos kyytiläinen mukana, niin enpä osaa sanoa kuinka kauan siellä takana kestää kerralla istua.

Tekis mieli mukaan jos vaan töiltä ehtis.

Pyörä tarvii lisää keittoo n.220 km välein.

Mukana jos vain takarengas kaupassa löytyy aikaa vaihtaa kumi. Vanha on jo kulunu ja risainen. Tälle päivälle karvan alle 1000 km ja ilman tuota kankaan esille tuloa ois voinu vaikka pyöreät numerot ajaa mutterin kautta täyteen.

Voisin ainakin alkuun tulla mukaan. Eturengas ei ole enää parhaimmillaan, joten sovitan suosiolla vauhdinkin sen mukaiseksi letkan peräpään tienoille. Oma tankkaustarve on aika tarkkaan 200km jälkeen, kyllä tolla jonkun 230km päässee mutta ei viittis tyhjäks asti päästellä.

Voishan tuota. Pyörän toimintasäde n. 250km, kuskilla saattaa olla vähän vähemmän eli kotiinpäin palailen jo jostain taukopaikalta.

Jos Alppien jumalat suo , niin tuun , laiva saapuu satamaan siten et vois lähtee ajaa

Hitto että lähette aikassiin. Sain just tarakkapaikan itelleni pummattuu ja luen sitte että lähtö jo klo 17. Ei kaikki oo lomalla vielä. No katotaan saanko siirreltyy asiakkaita. Huomena se selviää.
Kerätään Heli tarvittaessa oma porukka, jos aikataulut ei täsmää. Kyllä me ajelemaan päästään anyway.

//Andy
Olin niin päivissä sekaisin, että olin kokoajan lähössä keskiviikkona.
To oon jo lomilla, joten kerkee. Tarakalla istuessa jaksamissäde on max 100km, että taukoo vois pitää usein.

Ei pääse tällä kertaa, tankkauksestakaan ei tarvitse huolehtia, menovettä riittää mökin kellarissa...

Toimintasäde ehdoton max 200km, mielellään tankkaus jo 170-180km. Viime viikon PK:n jälkimmäisellä puoliskolla bensavalo alkoi palamaan jo n. 145km kohdalla... Mukana jos ehdin tänään saada pyörän kasaan.

Renkaidensa parissa pähkäileville tiedoksi, että Kumiveikolla näytti olevan vielä tilaa vaihtaa kumeja alle. Kävin itse siellä eilen ja hyvin homma pelitti.

Ja sitten asiaan. 200 km toimintasäde. Kerran tosin loppunut jo ennen sitäkin, kun oli joku läski kyydissä.

Renkaidensa parissa pähkäileville tiedoksi, että Kumiveikolla näytti olevan vielä tilaa vaihtaa kumeja alle. Kävin itse siellä eilen ja hyvin homma pelitti.

Ja sitten asiaan. 200 km toimintasäde. Kerran tosin loppunut jo ennen sitäkin, kun oli joku läski kyydissä.
Tuli tossa aiemmin tänään jo soitettua Markolle, että vaihtaa uuden gummin alle niin ei tarvitse sitten huomenna sen takia jännäillä.
smile_org.gif

Tuskin lähden kurvailemaan, mutta lähtöpaikalle saavun (tuon erään jutun eräälle osallistujalle...)
062802moto_prv.gif

Jos jostain syystä mieleni muuttuu niin Honda-Possuni kulkee n. 350km yhdellä tankilla.

Back