• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa tulla liian lämmin keli, ei pysty
sport05.gif

GuessWhat ? GuessWho is back in town, so there are good chances for me to show up as well.. 400 kilsaa menee helposti tai sit ei
biggrin.gif

Taidanpa lähteä letkan loppupuolelle kurvailemaan. Noin 300 km menee tankillisella.

PS. Busa myynnissä eli nyt koeajamaan. Vaihdossa käy sun 750 tai 1000 gikseri.

Ehkä tulen, ehkä vain kahville Lahnukseen. Jos tulen niin 400 pitäisi mennä käymättä asemalla. Tulen vanhalla ZZR:llä.

Aika lämmin on, mutta kokeillaas ainakin tulla lähtöpaikalle. Toimintasäde tuo monen muun tapaan 200+ km.

Ehdin paikalle mutta minun makuuni oli liian kuuma. Kruisailin sitten Tannerintietä kohti länttä ihan omin nokin.
E. Just nyt eli 20.40 painelevat meidän ohi.

Kiittää isoo-Mustaa, alkupään mutkista.
Pitä jättää ajot kesken ku mopost tippu yx konsonantti  
pftroest.gif

normal_upu_003.jpg

ehkä myös sillä, et Yömaha alko tihuttaa jäähdytin-nestettä, oli jotain vaikutusta kotiin lähtöön  
crazy.gif

terv: upu

Tämä Possu poistui Somerolla yhen Kotkan ja yhen Busan kanssa samaa matkaa...
Tajusin sitten Vihtiin päin kääntyessäni että taisivat letkan kanssa tulla perässä aika samoja mutkia, mutta so not!

Kyllä mä joskus vielä koko PeeKoon mukana olen! Kiitos erimukavista mutkista, yks 2:n kilsan uus pätkäkin mahtui mukaan!
062802jumpie_prv.gif

Nututtaja ehjänä kotiin. Olipa taas taidonnäyte
pftroest.gif

Hartialukko ja hiekalta etujarrulla nurin, ihanaa.

Kalustotappiot:

Katteet (uudet löytyy varastosta)
Vilkku (uuden saa kaupasta)
Peili (uuden saa kaupasta)
Hanskat (uudet saa kaupasta)
Katu-uskottavia naarmuja byysiin ja takkiin
+ etuhäkin vääntelyä

Munatkin ehkä pieneni hieman.

Korjausprojekti alkanee Ruisrocktoipumisen jälkeen, ja enköhän tule ottamaan suullista palautetta PK-ajeluihin, kun aikataulut natsaa.

Kiitokset vielä Markolle pätkästä Turusta Lahnuksen Shellille, ja kiitos PK-letkan vetäjälle sekä peräsmiehelle.

Ylpeys käy lankeamuksen edellä....

Back