Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mitään, tämä kostetaan....Sori Anu,oli pakko![]()
Tosiaan.#46 R6:lla taisi olla ihan mieleenpainuva ilta. Taisit missata letkan lähdön, mutta tulit sitten heti kohta vastaan ja siitä uukkarilla mukaan. Sitten vielä kaadostakin pääsit raportoimaan.
Mä myöhästyin siitä mutkasta aika pahasti. En tiedä huomasitko, mutta ihan ennen mutkaan taittoa oli pieni routapatti jonka yli vedin ja jossa keskittyminen herpaantui. En edes huomannu niitä mutkan nuolia ennen kuin ojassaKiitokset kaikille tasapuolisesti. Reitti oli hieno ja pituutta vähintään riittävästi. Lähdin itsekin Hyvinkäältä motaria pitkin kotiin.
Tosiaan.#46 R6:lla taisi olla ihan mieleenpainuva ilta. Taisit missata letkan lähdön, mutta tulit sitten heti kohta vastaan ja siitä uukkarilla mukaan. Sitten vielä kaadostakin pääsit raportoimaan.Tulin lähtöpaikalle tyhjällä tankilla juuri kun letkaa alettiin ottamaan kasaan. Menin suoraan tankkaamaan ja sillä välin letka ehti lähteä, joten tankattuani lähdin letkan perään. Matkan varrella oli mattipoeka bussipysäkillä puhelinta räpläämässä, joten pysähdyin kysymään vähän vinkkiä mihin suuntaan letka on menossa. Jatkoin neuvottuun suuntaan, mutta olin jo lähestulkoon luopunut toivosta, kun yhtäkkiä letka ajoi suoraan vastaan. Kiitokset mattipojalle suuntavinkistä ja Suopolle kun otti heti letkaan mukaan, kun käännyin perään.![]()
Kaadosta raportoimisen olisin mielelläni jättänyt jollekin muulle. JMH ajoi kaadon sattuessa takanani ja näin tilanteen vilaukselta peilistä, joten ajattelin käydä kertomassa viestiä eteenpäin, kun arvelin ettei sitä kukaan edelläni ajaneista ehtinyt nähdä. Päädyin kuitenkin viemään viestiä keulille asti, mikä taisi olla jokseenkin turhaa kun tieto oli jo siinä vaiheessa radion välityksellä saavuttanut Masan.
Itse kaadosta sen verran, että kyseinen mutka tuli meikäläiselläkin vähän silmille ja jarrutin aika voimakkaasti saadakseni pyörän taittumaan mutkaan. Toivottavasti en omalla ajovirheelläni edesauttanut JMH:n kaatumista.![]()
Laitoin privaaIlmeisen onnistuneen lenkin tais Masa vetääOlisko reittiä jollain jossain muodossa?![]()
KiitosLaitoin privaaIlmeisen onnistuneen lenkin tais Masa vetääOlisko reittiä jollain jossain muodossa?![]()