• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tr3

New member
Torstaina 24 päivä kello 17.00 starttaa Pk setti
Kivenlahden Teboililta . Mutkia ilman eksymistä .
Tervetuloa

Tällä kertaa vaan lähtökahveella käväsin ja tollainen letka lähti:

[video]http://1drv.ms/1pf8Kyr[/video]

Muuten hyvä, mutta perämies eksyi heti kättelyssä... :sad3:
Siinä heti ekan kymmenen kilometrin aikana jouduin neljän kotilon taakse jumiin, muun letkan päästessä niistä onnellisesti ohi peltoaukean kohdalla.
Mulle iski siihen se rajoitusalue sulkuviivoineen.
Kun vihdoin pääsin niistä ohi, niin muu letka oli jo karannut näkymättömiin...

Lievä "tuli hännän alla" painelin perään, katsoin sekä Österbyntien wttä Evitskogin tien risteykset, mutta kukaan ei ainakaan niihin ollut jäänyt merkkaamaan?

Painelin sitten tien loppuun eli kävin kääntymässä Veikkolan Nesteen liikenneympyrässä, ei sielläkään kukaan merkkaamassa??? Siinä vaiheessa olisi mennyt melkoiseksi arpapeliksi suunnan valinta, joten letkat sai jäädä.

No, ei hätä mitään. Kesämiehellä kun ei ole kiire mihinkään ja tankki oli täynnä, rykäisin pienen "Kirkkonummi tutuksi"-matinean omatoimisesti.
Hyvin meni ja ei, en eksynyt uudelleen :jpstyle:

En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?

Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää pääsee perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa. :blink:

Juu, saa opettaa. Kysyin veturilta lähtiessä että "mihin ollaan menossa?"
Vastaus oli vain hyvin "salaperäinen", eli minulla ei valitettavasti ollut tuota tietoa.

Mutta aina oppii uutta...

En nyt haluais opettaa kalaa uimaan, tai mummoa virkkaamaan.
Mutta eikö periksen pitäisi tietää eka taukopaikka?

Eikö juuri hän ole vastuussa siitä, että häntäpää pääsee perille, katkesipa letka mistä kohtaa tahansa. :blink:

Kiitokset veturille ja mukana olijoille. Mukava reissu josta ei tilanteita taas puuttunut.

Ps. Kyllä on pk letkat kärsinyt pahan inflaation, ilmeisesti ajelut ei enään kiinnosta.

Pahoittelut Big Vikille hukkaamisesta. Mentiin suoraan Veikkolaan jossa pysähdyttiin. Ja minä kävin kertomassa veturille, että viimeistä miestä ei ole näkynyt kehä kolmosen ylityksen jälkeen. Veikkasin että vauhti ollut liian railakasta uudelle miehelle. Hätiköity ja ilmeisesti väärä päätös oli siis minun :no: Parempi tuuri enskerralla.

Pahoittelut Big Vikille hukkaamisesta. Mentiin suoraan Veikkolaan jossa pysähdyttiin. Ja minä kävin kertomassa veturille, että viimeistä miestä ei ole näkynyt kehä kolmosen ylityksen jälkeen. Veikkasin että vauhti ollut liian railakasta uudelle miehelle. Hätiköity ja ilmeisesti väärä päätös oli siis minun :no: Parempi tuuri enskerralla.

Nada! Vauhti oli ihan passeli, ei siinä mitään vikaa ollut.
Sattui vaan huono rako, kun taas muu letka pääsi vetämään "tyhjään" baanaan liian suuren kaulan.

Ensi kertaan!

Ja nää PK-vedot on hieman vauhdikkaita ja kuten lähdössä sanoin että perälle ( perämiehen taakse) ja jos siinä kyydissä jää horisonttiin ni sit siinä käy niin , ja tässä letkassa joka koostui 10 tottuneesta motoristista ei ns perämiestä edes ollut peileissä näkyi koko jengi koko ajan . Sorry että jäit kyydistä , ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta :)

Back