Pleksi Monsteriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Beast
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

The Beast

New member
Ajatuksena olisi laittaa Monsteriin pieni pleksi - ihan vaan sellainen joka peittää mittariston - onko kellään kokemuksia?

Ohjaako tuulta yhtään? Vinkkejä mistä kannattaa lähteä ostamaan? Tänään pitää kahvitauolla käydä Stormissa haistelemassa tuulia...

cool.gif

Ainakin Buellissa pieni mittariston peittävä deflektori/pleksi, ohjasi tuulta yllättävän hyvin. Ei se tietenkään isoa katetta vastaa, mutta on se motarilla mukavampi kuin ei mitään.

Stormissa esittelivät sellaista muovista käikälettä - ihan jees muuten, muttase oli ainoa kappale, eikä kuulemma tilata lisää
wow.gif
Ja hintakin oli aika "rasvainen"...

Buelleissa ne pleksit on muuten ihan tyylikkään näköisiä... Niitä kun on tullut kateltua koko kesä tosta ikkunasta. Perhana, eikö ne voi olla ajelematta tossa mun ikkunan alla. Haittaa työntekoa! No, onneksi nyt liikenne on vähentynyt huomattavasti...
wink.gif

Ducatin oman pitäis olla kohtailsen suojaava vaikkasta moottoritie ajossa, kuulemma. Joissakin Monstereissa semmonen on vakiona, kai.
062802moto_prv.gif

Taitaa Allrightillakin olla muutama aika asiallinen microkate...vai olisiko ollut Givin esitteessä? 620 i.e ssä onkin kate ja kaikkea muuta vakiona...tehoakin enämmän ...TANA!
biggrin.gif

Monsteri: ei saa olla kade! Jos ei oma pyörä ole ihan sellainen kuin haluaisi, niin ainahan sitä voi rakennella. Nyt on hyvää aikaa, kun säätkin on tälläiset. Hrrr...
wink.gif

Monsteriin ja ylipäätänsä noihin ducatin mopoihin tuntuu nuo optio-osat olevan aika kiitettävän hintaisia.... mutta rakentelu on mukavaa kylläkin!!
biggrin.gif

Kokeilin pikkukatteella ollutta S4:ää ja suojaa yllättävän paljon katteettomaan verrattuna. Suosittelen lämpimästi.
cool.gif

Italo: sulla on vastaus aina kaikkeen. Tässä on koko pitkä
bawling.gif
talvi aikaa etsiä sopivaa käikälettä Beastiin... Kai se siihen tulee. Oon sellainen sanoista tekoihin -nainen
cool.gif

Aivan ja oikein! Kaikista paras on tietenkin kokeilla itse, koska voi olla, että esim. kuljettajan pituudella on vaikutusta katteen mukavuuden määrään...
062802moto_prv.gif

No voisi kuvitella, että tällainen hukkapätkä kuin minä, hyötyy enemmän siitä pienestä pleksistä kuin joku, jolle on suotu tota vartta enemmälti...

Kaikki, joiden kanssa olen asiasta joutunut puheisiin, ovat kehuneet pleksiä. Mulla vaan toi asennevamma vielä haraa vastaan. Mutta jos löytäisi sellaisen oikein tyylikkään...
cool.gif

Katselin tossa Monsterin pikku-katteiden hintoja...näkyvät vaihtelevan siinä 180 - 300 Euron välissä Saksassa.

Liitteenä kuva Italo-Shop Neussin katteesta..EUR 265

Liian ISO! Mä haluan sellaisen ihan snadin ja PAHAN! Jos vaikka koko musta tai hiilikuituinen. Sellainen, joka sopisi hiilikuituputkilla varustettuun Darkiin.
cool.gif

No jotain tollaista - vaikka toi Alien-look ei pure muuten! Mä tiedän mitä mä haluan, olen nähnyt Kompassilla kerran sellaisen yhdessä Monsterissa. Nyt vaan pitää löytää SE! Miksi aina pitää olla näin, tietää mitä haluaa, mutta mahdotonta löytää SITÄ.
confused.gif

Mä diggaan sun allekirjoituksesta!

Tietysti on nakuna nätimpi, mutta kun kuskin niskat on tykännyt vähän pahaa tosta nakuilusta...

lookaround.gif

No yks kiva konsti on saada just sellainen kuin haluaa. Arvaapa mikä..?

No tehdäänpäs se itse. Ko muovilajike on helppo käsitellä ja kun sulla on vielä musta pyörä, niin siitä tulee ihan hyvä. Aerodynamiikka on monimutkainen asia, mutta sekin on melko helppo juttu noin pienessä palasessa. Jos onnistuu ekalla, niin se on siinä. Ei muuta kuin kynä käteen ja piirustus mulle, niin katsotaan mitä syntyy.

t. Italomuovisti
062802moto_prv.gif

Sähän olet oikea monitoimimies! Itse olen niin huono noissa piirtelyhommissa, että mun suunnittelema kapistus ei taatusti toimisi. Pitänee mennä alakertaan keskustelemaan Möhkö-miehen kanssa...

Joo, suunnitelkaa yhdessä siihen sopiva lookki ja sitten vaan muovia lämmittämään ja kiinnikkeet sekä maali... Siinä se onkin
cool.gif

Back