Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ainakin Buellissa pieni mittariston peittävä deflektori/pleksi, ohjasi tuulta yllättävän hyvin. Ei se tietenkään isoa katetta vastaa, mutta on se motarilla mukavampi kuin ei mitään.
Stormissa esittelivät sellaista muovista käikälettä - ihan jees muuten, muttase oli ainoa kappale, eikä kuulemma tilata lisää
Ja hintakin oli aika "rasvainen"...
Buelleissa ne pleksit on muuten ihan tyylikkään näköisiä... Niitä kun on tullut kateltua koko kesä tosta ikkunasta. Perhana, eikö ne voi olla ajelematta tossa mun ikkunan alla. Haittaa työntekoa! No, onneksi nyt liikenne on vähentynyt huomattavasti...
Taitaa Allrightillakin olla muutama aika asiallinen microkate...vai olisiko ollut Givin esitteessä? 620 i.e ssä onkin kate ja kaikkea muuta vakiona...tehoakin enämmän ...TANA!
Monsteri: ei saa olla kade! Jos ei oma pyörä ole ihan sellainen kuin haluaisi, niin ainahan sitä voi rakennella. Nyt on hyvää aikaa, kun säätkin on tälläiset. Hrrr...
Aivan ja oikein! Kaikista paras on tietenkin kokeilla itse, koska voi olla, että esim. kuljettajan pituudella on vaikutusta katteen mukavuuden määrään...
No voisi kuvitella, että tällainen hukkapätkä kuin minä, hyötyy enemmän siitä pienestä pleksistä kuin joku, jolle on suotu tota vartta enemmälti...
Kaikki, joiden kanssa olen asiasta joutunut puheisiin, ovat kehuneet pleksiä. Mulla vaan toi asennevamma vielä haraa vastaan. Mutta jos löytäisi sellaisen oikein tyylikkään...
Liian ISO! Mä haluan sellaisen ihan snadin ja PAHAN! Jos vaikka koko musta tai hiilikuituinen. Sellainen, joka sopisi hiilikuituputkilla varustettuun Darkiin.
No jotain tollaista - vaikka toi Alien-look ei pure muuten! Mä tiedän mitä mä haluan, olen nähnyt Kompassilla kerran sellaisen yhdessä Monsterissa. Nyt vaan pitää löytää SE! Miksi aina pitää olla näin, tietää mitä haluaa, mutta mahdotonta löytää SITÄ.
No yks kiva konsti on saada just sellainen kuin haluaa. Arvaapa mikä..?
No tehdäänpäs se itse. Ko muovilajike on helppo käsitellä ja kun sulla on vielä musta pyörä, niin siitä tulee ihan hyvä. Aerodynamiikka on monimutkainen asia, mutta sekin on melko helppo juttu noin pienessä palasessa. Jos onnistuu ekalla, niin se on siinä. Ei muuta kuin kynä käteen ja piirustus mulle, niin katsotaan mitä syntyy.
Sähän olet oikea monitoimimies! Itse olen niin huono noissa piirtelyhommissa, että mun suunnittelema kapistus ei taatusti toimisi. Pitänee mennä alakertaan keskustelemaan Möhkö-miehen kanssa...