Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin autocomeihin viime syksynä seuraavasta paikasta seuraavanlaisen setin : - Klik -Saakos shopin kautta pmr puhelimia, tarkotus ois autocomiin yhistää että pääsis kavereitten aknssa zättäilemään, ja ei noista pmr puhelimista juurikaan ole tietoa että mikä olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä bike-to-bike käyttöön.
Minulta löytyy myös tuollainen pari ja tuo mökä patterien loppuessa kyllä vähän häiritsee, mutta muuten on kyllä olleet ihan hintansa arvoisia. Kantavuus tuntuu olevan ulkona n. 3,5 km, vaikka välissä olisi kohtalaisen kokoinen mäkikin.Noita Cobra MT-725 puhelimia ei ole juurikaan ylistetty. Itselläni on tuollainen pari ja niissä on ehkä häiritsevin piirre se että virran loppuessa ne alkavat pitämään jumalatonta mökää eikä hiljene kuin akun irroituksella.
Eipä ole virrat vielä kertaakaan loppuneet, mutta kaipa sekin tulee koettua joku päiväNoita Cobra MT-725 puhelimia ei ole juurikaan ylistetty. Itselläni on tuollainen pari ja niissä on ehkä häiritsevin piirre se että virran loppuessa ne alkavat pitämään jumalatonta mökää eikä hiljene kuin akun irroituksella.
Tosta mun linkin takaa löytyy hintakin, ton halvemmalla en ainakaan itse Suomesta löytänyt. Mukaan tosiaan tuli tuo tupakansytytinlaturikin...Paljonkos olette tuosta Cobrasta kärsineet? Jotta tietää hiukan minkä moinen hinnan olisi oltava, jotta olisi kiinnostava.