• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Poika kyydissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CB 1000R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CB 1000R

New member
No ny tuli sit uus motoristi tähä taloo!
Poika 5v pääs ekaa kertaa kyytii ja oli
iha tohkeissaan! suu messingillään!
muusta puhunukkaa tänää!
No saiha tota pitkää suostutella!
Tankin päällä mennää jonku aikaa, et
saa tuntumaa!  
062802jumpie_prv.gif
tounge.gif

Tarvi viissii yksin ajelusta, muuta ku haaveilla!!

Hieno homma.

Useamman nöösin kokemuksella, ainoa oikeasti varottava asia on se ettei sälli pääse nukahtamaan sitten kun oma paikka on takana. Eli legit tarpeeksi pieniksi ja muutenkin meininki sellaiseksi että viestitään paljon pitkin matkaa. Meillä paras investointi oli intercom, mutta ilmankin pärjää kun taputellaan ja muutenkin pidetään vire yllä.

Viisvee ei ehkä vielä ole oikein matkakaveri, mutta muutaman vuoden päästä... Hyviä kilometrejä!

Kiva homma.
Intercomit on ehdoton juttu tuohon puuhaan.
Minusta kannattaisi valita turvallinen pyörä pojan kanssa ajeluun.
Poliisisedät eivät kyllä tykkää, jos poika on tankin päällä ja saatuvat näkemään maantiellä. Pitäisi olla jalkatapit, joille poika saa jalkansa. Ja jostakin pitäisi saada kunnolla pidetyksi kiinni. Toivottavasti nämä asiat ovat sinulla kunnossa.
Mukavia kilometrejä.

t. Repa

Mun poikani on ollu kyydissä 4-vuotiaasta alkaen ja takana kokoajan. Stamatakiksen jakkara on tosi hyvä. Lähes joka tiistai käydään Pyynikillä ja Mustassalahdessa. Äitienpäivää vietettiin Botniaringillä ja jannu pääsi muutaman ratakierroksen kyydissä istumaan. Paluumatkalla ei sitten ensimmäiseen 100:n kilometriin muusta puhuttukkaan.
062802moto_prv.gif

Meillä vaimo ja poika melkein tappelee kumpi pääsee kyytiin.
Pojan kanssa on välillä kyseltävä että oletko hereillä kun on niin rennosti perässä että välillä tarkistettava että nukkuuko.

Vielä kun poika kasvaa ja pääsee kevari ikään niin sit olisi yhteinen harrastus... ja siitä sitten isompiin...
062802moto_prv.gif

yks poliisi setä sano et voipi istuu eessä kuha hallittavuus ei kärsi!
Voipi olla et toiset ei tykkää! En tiiä!
kyl jottai pitää keksii et saa tonne taakse istumaa! Ei toi nii hauskaa ollu ajaa!! no eihä toi matkakaa ollu ku 4 km suunta!

Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?

Niitähän on josain myynnissä sellasia kuskiin puettavia kahvoja, josta saa juniori pitää takana kiinni. Joku varmaan voi linkittää kyseisen härpäkkeen tänne, jos tietää mistä niitä saa?
Oon kullu noist kahvoist ja jakkaroist, mut ei vaa löydä!
withstupid.gif
Tos toi vieressä kyselee et koska mennää ajelee!
Iha ossina!  
062802jumpie_prv.gif

Ois kyl semmonen remmi mikä pannaa molempien ympärille!
Mut ei toi luonto anna periks sitoo toisia kiinni! Jos lippaa nii eiks se oo parempi ku kaikki lähtee eri suuntii ku pyörii selässä kiinni!!
nixweiss.gif

Kahvat voi myös kasvattaa itse. Tosin niitä käytetään sitten useimmiten jenkkaa tanssiessa.
Juu mutta vaikka ne onki pirun komeet katsella, niin silti saakelin kalliit kasvattaa.
smile_org.gif

Ja saattaa olla sen verran liukkaat, että keuliessa kyytiläiseltä voipi ote lipsahtaa.

vaikka täällä pojista puhutaankin niin kerrottakoon että tossa hiljattain oma 14 v tyttö otti ja nukahti kyytiin, pysyi kyydissä

Tuo stamatakis on hieno! Saako noita suomesta? Tolta sivulta en löytänyt hintaa, tietääkö kukaan? Mä tahdon sellasen!

oitracon ja ilmeisesti biker point (louisin luettelossa) ainakin noita kauppaa, hinta vissiin 150-200e..

Siitä se lähtee! Ite oon tainnu olla just jotai 5v ku oon päässy ekoja kertoja moottoripyörän kyytiin.. Isukilla oli sillon Z1100 Kawa, ja se näytti niiiiiiiiin isolta. (onhan se iso edelleen nyky mittapuun mukaan..
tounge.gif
)

Back