Miksei jengi ajele sähköpyörillä niin poliisi ei kuule ja ihmisetkin voivat elää rauhassa? Eihän noissa haisevissa, meluisissa ja hajoavissa polttisvehkeissä ole enää mitään järkeä muutenkaan.
Onko tarkoitus vaan provosoida moottoripyörä sivulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei jengi ajele sähköpyörillä niin poliisi ei kuule ja ihmisetkin voivat elää rauhassa? Eihän noissa haisevissa, meluisissa ja hajoavissa polttisvehkeissä ole enää mitään järkeä muutenkaan.
Onko tarkoitus vaan provosoida moottoripyörä sivulla 郎
On. Eikä tee sitä edes kovin älykkäästi. Voi pian tunnukset kadota, ellei terävöitä otteitaan.
Mie oon kuullut, että täältä lentää pihalle vai ei itse tiedä tehneensä mitään typerää...

Älä uhriudu, vaikka se muotia onkin![]()

Sen tähden, että pyöräilijäksi itseään kutsuva ajaa polkupyörällä. Yli 10 000 km vuodessa tullut poljettua..nykyään vähän vähemmän. Sähköpyörän käytön ymmärrän liikunta- tai jonkun muun vamman omaavalla tai vanhemmalla ihmisellä.Miksei jengi ajele sähköpyörillä niin poliisi ei kuule ja ihmisetkin voivat elää rauhassa? Eihän noissa haisevissa, meluisissa ja hajoavissa polttisvehkeissä ole enää mitään järkeä muutenkaan.
Sen tähden, että pyöräilijäksi itseään kutsuva ajaa polkupyörällä. Yli 10 000 km vuodessa tullut poljettua..nykyään vähän vähemmän. Sähköpyörän käytön ymmärrän liikunta- tai jonkun muun vamman omaavalla tai vanhemmalla ihmisellä.
Poliisi toimii liikennevalvonassa kuten pitääkin. Ylinopeudesta tulee lasku ajoi sitten mopolla tai autolla.
Minusta on turhaa syyttää poliisia kyttäämisestä tai provosoinnista.
Itse ajelen mopolla välllä ylinopeutta. Autolla tulee tehtyä sitä harvemmin.
Autolla olen saanut laskuja, mutta mopolla en vielä.
Pääasia että porukka pysyy mopoillessa hengissä

Poliisi toimii liikennevalvonassa kuten pitääkin. Ylinopeudesta tulee lasku ajoi sitten mopolla tai autolla.
Minusta on turhaa syyttää poliisia kyttäämisestä tai provosoinnista.
Itse ajelen mopolla välllä ylinopeutta. Autolla tulee tehtyä sitä harvemmin.
Autolla olen saanut laskuja, mutta mopolla en vielä.
Pääasia että porukka pysyy mopoillessa hengissä

oikeesti nautin tästä. Jaa siis asiaan.

tääl "meillä" katoin eilen että joku vetää melko reippaasti vastaan 60 alueella ja eipä ollut yllätys että vastaantulija oli taas se sama musta FZ-1 missä on kiinni kaikenlaista vehjettä ja härpäkettä ,lisävaloista puhumattakaan
heppu vetää kyllä melko reippaasti mistään rajoituksista ja säännöistä välittämättä ja tupsahtelee milloin mistäkin pyöräteiltä ja alikuluista ,ihan iholle kyttäämään.
tollasta toimintaa kutsutaan provosoinniksi josta ei saa provosoitua mutta , aion pitää kamerat päällä siltävaran että tämän hepun takia tulee jotaiin maksumääräyksiä![]()
, ei vittu, ei vieläkään pysty sanoo.
.
."Toinen oli kuulemma kuullut että ääni nousee ja moottoripyöräpoliisi oli silmämääräisesti kuulemma kokenu vauhdin nousevaksi.Oikeuteenhan siitä mentiin kun kiistin, ja lopputulos oli että 600e sakkoa asianajajan palkkio 1000e joka hoiti jutun vasurilla täysin juosten kustusti ja kortti hyllylle 6kk.
On ne sellasia fakiireja että ne tietää äänestä nopeuden aivan sama oletko vaihtanu vaihdetta tai robocop katseella silmiin tulee nopeuski."
vakioputki ja 1000cc, pyörä kulkee eikä kuulu mitään vingutusta. vs joku putkiviritetty pikkupyörä tuntuu äänenmukaan menevän miljoonaa.
.