Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turvallista matkaa herra konstaapeli. Kakkosella vaan tuppi nurin.sanoi:Auto lähestyy mittauskohtaa 50 km/h nopeudella, ja aloituskohdassa kaasu painetaan pohjaan.
...
Koe tehdään kakkos- ja kolmosvaihteilla
...
moottoripyörille mittaustapa on samanlainen
Tahtoo kans mukaan melumittaukseen.Turvallista matkaa herra konstaapeli. Kakkosella vaan tuppi nurin.sanoi:Auto lähestyy mittauskohtaa 50 km/h nopeudella, ja aloituskohdassa kaasu painetaan pohjaan.
...
Koe tehdään kakkos- ja kolmosvaihteilla
...
moottoripyörille mittaustapa on samanlainen![]()
![]()
...kunnes meluraja ylittyy.Koe tehdään kakkos- ja kolmosvaihteilla molempiin ajosuuntiin ja toistetaan riittävän moneen kertaan.
Mistäköhän se johtuisiTaas on jollain "herralla" laitoksella syttynyt lamppu![]()
Voisivat keskittyä johonkin oleellisen lainvalvontaan, eikä ratsailla moottoripyöriä pelkästään oletetun melun takia.
V**tu mitä älykääpiöitä.
Taas nostaa holhousyhteiskunta päätään: "Jos mulla ei ole kivaa, ei saa muillakaan olla".
![]()
*reps*SEIS SIELLÄ! NYT PIDÄTTE KYLLÄ LIIAN KOVAA PAPATUSTA!
![]()
Itse katsastin pakon edstä kun kilvet lähti...Hei kaikki minua viisaammat! (No, nyt puhuttelen tosi isoa joukkoa...)![]()
Mites on, kun on pläkkäri, siinä Yoshimura Rs3, siihen Yoshin oman RS3 killerin kohta kiinnitän (kun saan siihen kiinnityssysteemin tehdyksi, prkle kun ei mennyt suoraan, originaali osa!).
Voinkos marssia konttorille hakemaan hyväksyntää?![]()
-Mitataanko äänet?
-Katsotaanko papereista, että OK, ja merkinnät otteeseen?
-Vai laitetaanko minut rautoihin?
-Pitääkö etsiä originaalit putket?
-Lopetanko moottoripyöräilyn?![]()
Vai... Meniskös se äänistä läpi ilman killeriä![]()
Ja kysehän on 99 mallista. Jos se jotain merkitsee![]()
Ei joo ole ja johtuu siitä että ei db mene rajojen sisään ehkä? siis aika tapuskohtainen toiset putket on laillisia ilman killereitäkin kunhan ne vaan katsastaaPutkihan ei ole enää e hyväksytty jos killeriä pitävä hitsattu nupikka on irroitettu ja ilman sen irroittamista ei killeri irtoa. Joten ei sen pitäisi katsastuksestakaan ilman killeriä mennä läpi. Näin olen itseni antanut ymmärtää.
Enpä menis sanomaan; tuossa just mietin millaisia ääniä on öisin kuulunut ja kyllä useimmiten on kuullostanut siltä että kierroksia on ollut toisella kymmenellä ja harvempi Teini-DX siihen pystyy.Mun mielestä moottoripyörät ei ole äänien suhteen ongelma... ei niitä niin paljoa suomessa ole kui "karvanoppa" corollia joissa on linnunpönttö perseessä....
Ratsais vaan noita teini autoja ahkerasti nii johan tulis hiljaista...![]()
Eikös poliisi ole töissä veronmaksajilla ja kun veronmaksaja valittaa niin alainen toimii...Taas on jollain "herralla" laitoksella syttynyt lamppu![]()
Voisivat keskittyä johonkin oleellisen lainvalvontaan, eikä ratsailla moottoripyöriä pelkästään oletetun melun takia.
V**tu mitä älykääpiöitä.
Taas nostaa holhousyhteiskunta päätään: "Jos mulla ei ole kivaa, ei saa muillakaan olla".
![]()
Do dii! Nyt löytyi kokemusta..Itse katsastin pakon edstä kun kilvet lähti...Hei kaikki minua viisaammat! (No, nyt puhuttelen tosi isoa joukkoa...)![]()
Mites on, kun on pläkkäri, siinä Yoshimura Rs3, siihen Yoshin oman RS3 killerin kohta kiinnitän (kun saan siihen kiinnityssysteemin tehdyksi, prkle kun ei mennyt suoraan, originaali osa!).
Voinkos marssia konttorille hakemaan hyväksyntää?![]()
-Mitataanko äänet?
-Katsotaanko papereista, että OK, ja merkinnät otteeseen?
-Vai laitetaanko minut rautoihin?
-Pitääkö etsiä originaalit putket?
-Lopetanko moottoripyöräilyn?![]()
Vai... Meniskös se äänistä läpi ilman killeriä![]()
Ja kysehän on 99 mallista. Jos se jotain merkitsee![]()
Ei mitannut ääniä kun korvakuulolla ja sanoi moottoripyörältä kuulostaa...
Katsotaan paperit että vastaavat putkistoa ja löytyykö e-leimat jne ja tulee merkintä otteeseen...
Ei laiteta rautoihin ellei ole poliisi paikalla..
En suosittele orginaaleja![]()
Suosittelen laittamaan killerit mutta aina voi kysyä mittausta ilman killereitä jos vaikka menis läpi...