En tiedä noista putkista missä ei e-leimaa tai papereita. oma katsastus kesti noin 1,5h, johtuen katsimiehen tietämättömyydestä mut loppu hyvin kaikki hyvin. noista e-leimoista/ papereista kannattaa kysellä maahantuojalta ni eiköhän selvii enemmän. Ilman noita papereita ei kannata katsii mennäDo dii! Nyt löytyi kokemusta..Itse katsastin pakon edstä kun kilvet lähti...Hei kaikki minua viisaammat! (No, nyt puhuttelen tosi isoa joukkoa...)![]()
Mites on, kun on pläkkäri, siinä Yoshimura Rs3, siihen Yoshin oman RS3 killerin kohta kiinnitän (kun saan siihen kiinnityssysteemin tehdyksi, prkle kun ei mennyt suoraan, originaali osa!).
Voinkos marssia konttorille hakemaan hyväksyntää?![]()
-Mitataanko äänet?
-Katsotaanko papereista, että OK, ja merkinnät otteeseen?
-Vai laitetaanko minut rautoihin?
-Pitääkö etsiä originaalit putket?
-Lopetanko moottoripyöräilyn?![]()
Vai... Meniskös se äänistä läpi ilman killeriä![]()
Ja kysehän on 99 mallista. Jos se jotain merkitsee![]()
Ei mitannut ääniä kun korvakuulolla ja sanoi moottoripyörältä kuulostaa...
Katsotaan paperit että vastaavat putkistoa ja löytyykö e-leimat jne ja tulee merkintä otteeseen...
Ei laiteta rautoihin ellei ole poliisi paikalla..
En suosittele orginaaleja![]()
Suosittelen laittamaan killerit mutta aina voi kysyä mittausta ilman killereitä jos vaikka menis läpi...![]()
Mut-mut-mut, siinä RS3:ssä ei ole E hyväksyntää. Se kun on isketty pläkkäriin vuonna '00. Ja silloin kait niitä E merkkejä ei ollu![]()
Löytyykös jostain katalookista katsastussedällä sitten niitä E -hyväksyttyjen putkien listaa? Ja onkos siinä Yoshin RS3 sopivaksi black&deckkeriin havaittu?![]()
Joo, vielä on killeri kiinnittämättä... Onneksi sain uuden takarieskan. Meinasin ajaa vanhan Pirellin Diablon kulutusmerkkiin, mutta pinta repesi ennen...![]()
Niin jotta, kannattaa sitten jättää esim 1mm pintää ENNEN sitä kulutusmerkkiä. Jos ajaa yhtä vähän mutkia kun minä ajan (siinä se meni loppukin katu-uskottavuus...)![]()
![]()