No en välttämättä niin sanoisi kaikistaNehän nuorina uransa aloittaa![]()
Yks tuttu oli 39 kun meni kouluun, ja tiedän että vanhempiakin löytyy, mutta määrittele nyt nuori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en välttämättä niin sanoisi kaikistaNehän nuorina uransa aloittaa![]()
No siinähän puhuttiin alkuperäisessä "muutaman vuoden vanhasta" poliisista. Eli aika nuori sälli lienee, ainakin jos muutama tarkoittaa noin viittä...No en välttämättä niin sanoisi kaikistaNehän nuorina uransa aloittaa![]()
![]()
Yks tuttu oli 39 kun meni kouluun, ja tiedän että vanhempiakin löytyy, mutta määrittele nyt nuori![]()
"Siihen tuli se pienempi kyttä ja sen taskusta löytyi coltti: Kyllä s**tana pitäis nyt pilvee löytyy kun päällikkö kaiken poltti eikä oo pilvee, pilvee, pilvee. Se laski kolmeen mielessään, ei osannut pidempään ja se vaati pilvee.""Jos sulla vallan kahvaan haluttaa - mutta osaat vain koiraa taluttaa - mene poliisikouluun..."
-Juice Leskinen-
Minä tunnen yhden varsin asiallisen ja mukavan ex-poliisin. Hänkin on Riihimäellä, mutta pääsee sieltä pois vuoden päästä...
Jos tuo mun kommentti nyrjäytti aivoja, niin helpotetaan: Se muutaman vuoden vanha/nuori poliisi on kaveri joka oli ollut poliisina 3...4 vuotta. Näytti ainakin vanhemmalta kuin viisivuotias lapsukainen.No siinähän puhuttiin alkuperäisessä "muutaman vuoden vanhasta" poliisista. Eli aika nuori sälli lienee, ainakin jos muutama tarkoittaa noin viittä...No en välttämättä niin sanoisi kaikistaNehän nuorina uransa aloittaa![]()
![]()
Yks tuttu oli 39 kun meni kouluun, ja tiedän että vanhempiakin löytyy, mutta määrittele nyt nuori![]()
Lähinnä tuo kommentti oli vähän niinkuja![]()
![]()
Niin, päiviähän on erilaisia itse kullakin. Niin myös taitaa olla tarkkailujen kohteissa teemoja. Julmaäänisellä harrikalla polliisit ei enää aikoihin kiinnittäneet meikäläiseen huomiota mutta annas olla kun liikenteessä on kirkuvankeltaisella fasulla niin sitä lienee parempi katsoa tarkemmin. Ties mikä lie pommittaja kyseessä...Poliisit on ihmisiä. Ammatista huolimatta vaisto ohjaa tiettyyn suuntaan. Kuusijärvellä olen huomioinut hauskan tarkkailunäkökohdan. Kävin siinä parina kesänä kattomassa akkojen keppijumppaa samalla kun join kupposen kahvia. Harrastin sitä kustomilla ja kyykyllä vuoroon. Kun lähdin kustomilla, ne ei näyttäny kiinnittävän mitään huomiota. Kun lähdin kyykyllä, jollekin oli usein ”tankkilaukkuavusteisesti” asiaa (ne kaks siviilibläkkäriä arvosti kanssa vissiin keppijumppaa). Ei, en saanu kyykylläkään sakkoja![]()
![]()
Ai jaa, noinko se menikin...No siinähän puhuttiin alkuperäisessä "muutaman vuoden vanhasta" poliisista. Eli aika nuori sälli lienee, ainakin jos muutama tarkoittaa noin viittä...No en välttämättä niin sanoisi kaikistaNehän nuorina uransa aloittaa![]()
![]()
Lähinnä tuo kommentti oli vähän niinkuja![]()
![]()