• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Ja mitä korjauskustannuksiin JGo otti kantaa, en tiedä oliko henk.koht kuitti mulle vai toteamus.... Mä en tiedä miten SÄ korjaisit mopos jos/kun lippaisit, mut voin kertoo että esim FZ1:n tankki maksaa vajaa 1400 euroo"

Pikaisesti etsimällä netistä fz1 2006-2008 tankki mustana 270$.
Tuo muuten kannattaa.

Korjaamot eivät tietenkään tykkää, mutta monesti autorempat mihin omat rahkeet ei ole riittäny olen osat kiikuttanut mukanani ja säästänyt melkosen kasan tuohta.

Ei polttele.

Lunta ja tuulta ja kylmää
sad_orig.gif

Piiiitkä talvi ollut, alkoi ajoissa ja näyttäis loppuvan myöhässä
sad_orig.gif

Hyj!

Polttelee polttelee. Käynyt nyt noin 5x kuukauden sisään käyttämässä omaa blackbirdia tallissa. Eka kausi alkaa kohta ja innostus on kova

No ei nyt niin hirveesti "polttele", mut kyllä kyrsii tää jatkuva lumi/jää ja muu tierouta paska  
033102ass_1_prv.gif

Bensan hintakin on sitä luokkaa, et varmasti tulevalta suvelta jää "turhat korttelin kiertämiset" ja huruajelut minimiin.
Kun ei oo ihan noviisi täs hommas eikä mitään halua tehdä jotain "ennätyksiä" ton mopoilun kanssa, niin ajellaan sit kun huvittaa ja se tuntuu "hyvältä"  
tounge.gif

Kun ei ole toivoakaan päästä ajamaan niin piti kuitenki kokeilla vieläkö nahkatakki mahtuu päälle. Olihan se taas kaapissa kutistunut talvella
lookaround_orig.gif

Polttelee niin perskeleesti!uus pyörä ostettu, ku vaan tulis maahan ja säät sallis niin pääsis ajeleen!!! : )

...mut voin kertoo että esim FZ1:n tankki maksaa vajaa 1400 euroo"

Pikaisesti etsimällä netistä fz1 2006-2008 tankki mustana 270$.
Tuo muuten kannattaa.

Korjaamot eivät tietenkään tykkää, mutta monesti autorempat mihin omat rahkeet ei ole riittäny olen osat kiikuttanut mukanani ja säästänyt melkosen kasan tuohta.[/QUOTE]
Totta, mutta kustannusarviossa lukee se vajaa 1400 euroa. SVT hyväksyi mukisematta. Siinä kun on semmonen että kun kustista tehdään niin käytetään Suomen hintoja. Ja mä sanon suoraan että mä en jaksa etsiä interrailista kuukkelilla loputtomia määriä osia... Niitä on paljon....

Lähdin loppupeleissä kertakorvauslinjalle, ja pyörä menee erikoismaalattavaks. Kertakorvaus ei riitä tässä tapauksessa, mut se johtuu siitä että tilasin mm. LSL:n siirrettävät jalkatapit Stormilta, olikohan ne jotain 414 euroa, kun periaatteessa oisin päässy ihan normilistahinnalla noin 80 eurolla (jalkatappi + jarrupoljin). Samoin esim crash padeihin uudet pidikkeet (vai mikskä niitä nyt kutsutaan) ihan varuilta, jos on vaikka vääntynyt. Ja tanko... Noh, orkkiksen ois saanu 70e mutta mä ostin Renthalin ja siihen kaffapainot ja taas tuplattiin hinta
thumbs-up.gif
Elikkäs mun täytynee sitten vaan kaivella taskua vähän syvemmältä
tounge.gif

Ja ttuttu... Bussipysäkit on kuulemma täys pikkukiviä
thumbs-up.gif

Totta, mutta kustannusarviossa lukee se vajaa 1400 euroa. SVT hyväksyi mukisematta. Siinä kun on semmonen että kun kustista tehdään niin käytetään Suomen hintoja. Ja mä sanon suoraan että mä en jaksa etsiä interrailista kuukkelilla loputtomia määriä osia... Niitä on paljon....

Lähdin loppupeleissä kertakorvauslinjalle, ja pyörä menee erikoismaalattavaks. Kertakorvaus ei riitä tässä tapauksessa, mut se johtuu siitä että tilasin mm. LSL:n siirrettävät jalkatapit Stormilta, olikohan ne jotain 414 euroa, kun periaatteessa oisin päässy ihan normilistahinnalla noin 80 eurolla (jalkatappi + jarrupoljin). Samoin esim crash padeihin uudet pidikkeet (vai mikskä niitä nyt kutsutaan) ihan varuilta, jos on vaikka vääntynyt. Ja tanko... Noh, orkkiksen ois saanu 70e mutta mä ostin Renthalin ja siihen kaffapainot ja taas tuplattiin hinta
thumbs-up.gif
Elikkäs mun täytynee sitten vaan kaivella taskua vähän syvemmältä  
tounge.gif

Ja ttuttu... Bussipysäkit on kuulemma täys pikkukiviä
thumbs-up.gif
Olisko sulla tarvetta katevilkuille? (Watsen design, http://www.watsendesign.com/Yamaha_Products/FZ1/06FZ1GB.JPG)
Mulla on tuossa ylimääräisenä pari sinisiä mutta jos pyöräs menee maalaukseen niin ehkä nuo vois töhriä samalla.

Kävin laittamas tangonpääpeilit Monsteriin kiinni, piru että näytti hyvältä siinä vaik en ihan kunnol viel päässy ihasteleen ku unohdin pyörän avaimet kämpille ja tanko oli lukos. Sitä ei sit tiedä tekeekö niil peileil mitään, pahin jos ne ei paikallaan ollenkaan pysy, eihhän niist ny pakko niin hyvin ole näkyä. Ja painot joutu ottamaan pois tangon päistä, toivottavasti ei aiheuta tutinoita, peilit oli jonkin verran kevyemmät.

Mut sais jo päästä ajelemaan pikkuhiljaa, ens viikolla pitää käydä kinumas pyörälle joku paikka taloyhtiöstä, halliin tai sit tuonne katokseen lähel omaa autoa
smile_org.gif

Tuntuupa monilla polttelevan. Ajattelin aloittaessani tämän ketjun, että onkohan ihan turha juttu.
smile_org.gif

Omaan Hondaan vaihdettu takarengas, etuiskarien stefat, ilmanputsari. Vielä vähän maalia kruhmuihin ja vot, ajamaan.

On vaan 1,5km jäistä tietä päällysteelle.

033102beer_1_prv.gif

ajattelin lapioida tallin edestä katolta pudonneet lumet veks jotta sulaa ura nopeammin, ei tarvinnut, oli talkkari halunnut peräkärrynsä joten teki sen homman mun puolesta.

päätie oli kyllä hyvässä kunnossa hanko-tammisaari välillä, ei enää edes kovin suurta riskiä joutua valumavesikohtaankaan, sulanut sen verran hyvin lumet teiden poskesta + olivat paikanneet kuopat mitä tuli vastaan, tosin paikkaukset oli aika rujoja.

kyllä se tästä lähtee  
062802moto_prv.gif

nelostie olis sula, tallia lähin pikitie myös sula, tallista pikitielle noin 50m lumista ja jäistä tietä.

Tänään jo poltteli sen verran että melkein tien päälle lähdin ku käytin koneen kuumaksi, kypärä oli kotona kuiten ni en lähteny.

Huomenna taas tallilla käymään muuten vaan, pitäiskö varalta ottaa ajopuku mukaan..? Tosin saattaa siinä etelän harakat ihmetellä, jos vetää kyykyllä moottoritietä samalla ku he menevät leville laskettelemaan.. =)

ai niin, eihän xx ole kyykky...

Polttelua lievennetty 50km kaupunkirundilla. Ihmisiltä tuli ihmetteleviä katseita, peukkua ja ilmeisesti motoristit antoivat autollaan tietä. =)

Pyörä tuli myös pestyä ja vahattua kunnolla.

Back