• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nonnii, nyt sitä sitten taas ajettiin... Vähän semmosta köröttelyähän tuo oli, kuka lie keksi nopeusrajoitukset?

Aivan loistava ilma oli tänään täällä kainuussa
062802jumpie_prv.gif
Mittariin kertyi 210km
062802moto_prv.gif
Ja monimuukin näytti ulkoiluttavan pyöräänsä
buttrock.gif

Lauantaina alkaa ajokausi, pakosti. Kotilon vaihdelaatikko alkaa antaa periksi ja se joutuu pajalle lauantaina samal reissul ku haen pyörän. Voi mun puolesta olla siel vaik koko kesän. Ihan poskettoman nopeesti kyl levis vaihteisto ku ekat oireet ilmeni, meinasin et kyl sil nyt varovasti viel ajelee ja käy katsastamassakin mut ku pakki katoaa ja sieltä löytyykin ykkönen ni aika tehdä jotain :P

Onneks on prätkä, ei siinäkään ole pakkia mut hiukan kevyempi työntää pois ruudusta
smile_org.gif

Prkl kun meitin taloyhtiön piha antaa pohjoiseen ja siinä on pahimoilleen 10 senttiä jäätä.
bawling.gif
Ei sieltä pääse vissiin ennen Juhannusta mopolla mihinkään?
sad_orig.gif

Sinne vaan suolaa levitteleen :P
Älä älä... Tampereela oli oikein lehdessä juttu kun joku hyvin hyvin ajattelematon anarkistiluontoinen henkilö oli mennyt luomaan lumet ITSE joltain kulkuväylältä bussipyäkille tms. Teroitettiin siinä ajattelemattomille kansalaisille, että niin ei saa tehdä, koska silloin joku voi kävellä siinä ja jos se joku kaatuu, niin ei tiedetä kuka on vastuussa, kun aurausta ei ole hoitanut aurauksesta virallisesti vastaava taho! (jotenkin noin se oli, oikeesti)

062802jumpie_prv.gif

Ja lyhyet jäiset matkat menee vaikka työntämällä..Itse olen ainakin joutunut ajamaan jäisellä tiellä ja hyvin oon pystyssä pysynyt,kun malttaa tarpeeksi hiljaa ajaa jalat maassa

Joku mulukku vetäisi aavistuksen etusta nosten samanlaisella Yammulla meitin kodin ohi muutama päivä takaperin... Eikä polttele ei YHTÄÄN!
bawling.gif

Mutta nyt alkaa sekä duunipaikan että kotipihan päässä näyttämään jääpeitteen sulaminen lupaavammalta, vahvana suunnitelmana että ensi viikolla starttaisi kautta. Vähän tässä muutkin kiireet pidättelee...

Prkl kun meitin taloyhtiön piha antaa pohjoiseen ja siinä on pahimoilleen 10 senttiä jäätä.  
bawling.gif
Ei sieltä pääse vissiin ennen Juhannusta mopolla mihinkään?  
sad_orig.gif
Sain Makekalta vinkin että eikun painepesurilla uraa, toimi mulla, eilen lähti pyörä liikenteeseen, työ- ja huvimatkaa yht. n. 200km.
Toinen vaihroehto on hankkia  
033102beer_1_prv.gif
ja pitää talkoot  
062802jumpie_prv.gif

perjantai tai vkl se sitten alkaa, sen verran tehokkaasti tullut maanpohja esille viimepäivinä.
taisi luvata jopa aurinkoistakin
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

hiekkaa vain pirusti asfaltilla/öljysoralla ennenkuin pääsee päätielle.

Eilen tuli haettua mopo talvisäilytyksestä, joten ei enään polttele niin hirveästi. Kunhan sade vaan ei ala taas, niin käyn iltalenkin heittämässä.

Seitinohuesta krapulasta huolimatta polttelee.. Jos sään jumalat ovat armollisia niin sunnuntaina avataan kausi n 150 km:n siirtymällä.
062802moto_prv.gif

Tuleepahan samalla testattua mitä ajopuku tykkää oikeasti viileämmästä kelistä. Tai ei siitä ajopuvustakaan niin vaan miten ukko sen sisällä tarkenee.
smile_org.gif

WOHOOOO!!! tää kausi avattu!

Tuli ajettua jopa huimat 10 kilsaa tallilta kotiin. Nyt on mopo katokses venaamas.

Vielä ku vähä lämpenis että olis mukavempaa ajella. Oli kivaa vaikka ukko olis yhtä notkea ku lyhtypylväs pyörän päällä.

Likaa oli kyl ihan sikana tuolla tien poskis ja tielläki, mutta eiköhän se siitä.

tuli toissapäivänä siirrettyä pyörä talvehtimispaikastaan kaverin pajalle(pakettiautossa kylläkin) keväthuoltoa varten, vajaa kuukausi vielä ja sitten  
062802moto_prv.gif
vielä kun nuo kelit vielä lämpeäisi..

Pakko käydä töiden jälkeen ruuvaamassa akku paikalleen ja sitten pieni lenkki
cool.gif

EDIT: Vesisade sitten pilasi ajomahdollisuudet, mutta käyntiin se hörähti! Ei auttanut poltteluun kyllä yhtään se paikallaan kaasuttelu..

Sinne vaan suolaa levitteleen :P
Älä älä... Tampereela oli oikein lehdessä juttu kun joku hyvin hyvin ajattelematon anarkistiluontoinen henkilö oli mennyt luomaan lumet ITSE joltain kulkuväylältä bussipyäkille tms. Teroitettiin siinä ajattelemattomille kansalaisille, että niin ei saa tehdä, koska silloin joku voi kävellä siinä ja jos se joku kaatuu, niin ei tiedetä kuka on vastuussa, kun aurausta ei ole hoitanut aurauksesta virallisesti vastaava taho! (jotenkin noin se oli, oikeesti)

062802jumpie_prv.gif
Tutkimattomia ovat herrain teot!
wink.gif

Kuumottaa hikoiluttaa tärisyttää vapisuttaa jännittää eikä oikeen unikaan enää tule, olisko se kuumotusta? Sunnuntaina jos sais helpotusta tähän oloon, pitkä on taival (talvi) ollu....stana

Öljyt vaihdettu, pyörä haettu ja kausi avattu
062802jumpie_prv.gif
! Nyt vaan niitä kauniita kevätpäiviä, kiitos !
smile_org.gif

Back