Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä älä... Tampereela oli oikein lehdessä juttu kun joku hyvin hyvin ajattelematon anarkistiluontoinen henkilö oli mennyt luomaan lumet ITSE joltain kulkuväylältä bussipyäkille tms. Teroitettiin siinä ajattelemattomille kansalaisille, että niin ei saa tehdä, koska silloin joku voi kävellä siinä ja jos se joku kaatuu, niin ei tiedetä kuka on vastuussa, kun aurausta ei ole hoitanut aurauksesta virallisesti vastaava taho! (jotenkin noin se oli, oikeesti)Sinne vaan suolaa levitteleen![]()
Sain Makekalta vinkin että eikun painepesurilla uraa, toimi mulla, eilen lähti pyörä liikenteeseen, työ- ja huvimatkaa yht. n. 200km.Prkl kun meitin taloyhtiön piha antaa pohjoiseen ja siinä on pahimoilleen 10 senttiä jäätä.Ei sieltä pääse vissiin ennen Juhannusta mopolla mihinkään?![]()
![]()
Tutkimattomia ovat herrain teot!Älä älä... Tampereela oli oikein lehdessä juttu kun joku hyvin hyvin ajattelematon anarkistiluontoinen henkilö oli mennyt luomaan lumet ITSE joltain kulkuväylältä bussipyäkille tms. Teroitettiin siinä ajattelemattomille kansalaisille, että niin ei saa tehdä, koska silloin joku voi kävellä siinä ja jos se joku kaatuu, niin ei tiedetä kuka on vastuussa, kun aurausta ei ole hoitanut aurauksesta virallisesti vastaava taho! (jotenkin noin se oli, oikeesti)Sinne vaan suolaa levitteleen![]()
![]()