Customgirlie
New member
Kilpaa hymyilen minä ja aurinko ja... kyllä - ihan kuin tuo pyöräkin virnistelisi valloittavasti kuin tietäen pääsevänsä kohta taas pitkän ja pimeän talven jälkeen maantielle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Välimatkaa 400km+1Täysin sama "ongelma" täällä.Poltetta paremminkin vain lisää se, että uusi pyörä on vielä +100km päässä liikkeessä.. Syyhyttää päästä tutkimaan ostosta!![]()
![]()
Mulla olis pyörä 500km päässä. Noh ajan sen kotia kun kelit sen salliiVälimatkaa 400km+1Täysin sama "ongelma" täällä.Poltetta paremminkin vain lisää se, että uusi pyörä on vielä +100km päässä liikkeessä.. Syyhyttää päästä tutkimaan ostosta!![]()
Jos vaikka kuun lopulla pakulla sais mopon kotia![]()
![]()
Mulla taasen kuskataan uus mopo huomenna ja viedään vanha menessä. Kyllä syö miestä kun joutuu vaan kattelemaan sitä siinä ja odottamaan ajokelejä... Onneks sitä voi sentään naapurien harmiksi käynnistellä...joka päivä...monta kertaaMulla olis pyörä 500km päässä. Noh ajan sen kotia kun kelit sen salliiVälimatkaa 400km+1Täysin sama "ongelma" täällä.Poltetta paremminkin vain lisää se, että uusi pyörä on vielä +100km päässä liikkeessä.. Syyhyttää päästä tutkimaan ostosta!![]()
Jos vaikka kuun lopulla pakulla sais mopon kotia![]()
![]()
![]()
Tämän olen huomannut nyt keväällä täälläkin puolella rapakkoa. Routa on oikeasti tehnyt töitä teille järjettömiä töyssyjä ja "railoja" jokapuolella.Kävin tänään autolla mökillä, ei todellakaan polttele.
Pienemmät tiet isolta osin jäässä ja loskassa plus tiet on luvattoman huonossa kondiksessa. Routa töyssyjä, kuoppia ja roskaa täynnä.
Mulla polttelee rannetta ihan muusta syytäRannetta polttelee niin pirusti... Smotot välikelin renkailla ovat kyllä kivoja näillä keleillä ja voi kädetönkin vetää assulla sladissa pikkuvauhteja. Sattuu se vaan silti kun konttaa.
Poikamies?Mulla polttelee rannetta ihan muusta syytäRannetta polttelee niin pirusti... Smotot välikelin renkailla ovat kyllä kivoja näillä keleillä ja voi kädetönkin vetää assulla sladissa pikkuvauhteja. Sattuu se vaan silti kun konttaa.![]()
pieni vilkaisu lämpömittariin -4