• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Poltteleeko tielle ajamaan  
062802moto_prv.gif

Ei!
Moottorikelkalla on mitä parhaimmat ilmat ajella.
Yleensä inhosin lunta/kylmyyttä & talvea, mutta kelkan hankinnan myötä ajatukset muuttuivat.
Katselen mopoilua huuhtikuun puolessavälissä uudestaan...

Vihdoinkin
biggrin.gif
.
Piha jäässä, mäessä suolalla,kemikaaleilla ja lihasvoimalla renkaan mentävä väylä.
Seuraus-->
062802moto_prv.gif

Pyörä ulos 20km lämmittelylenkki ja öljynvaihto.
Ai perskules ku oli auvoista.

Kausi alkoi nyt!
062802jumpie_prv.gif

Eilen köröttelin autollani muutaman kilometrin suzukin perässä jyväskylän keskustassa. Hyvin näytti pyörä kulkevan ja omaa sydäntä riipii kun luntapihatiellä metritolkulla pitkästi ettei pyörää tallista saa :/

Kävin mennä viikolla katsastuskonttuurilla Sportyllä hakemas leiman siihen(tuontipyörä), tein sen ajaen. Tuol on kuraista ja saatanasti reikiä ja railoja tiessä ja about kuutio santaa joka mutkassa... ei oikeesti ihan kauhiasti polttele.
BTW, puoliks OT...

Meni täysin ohi aiemmin, mut nyt hiffasin että se tais olla ma^ko kun ensimmäisenä mun lipan jälkeen paikalle pysähty, tai teki itse asiassa uukkarit kun tunnisti mut ja pyörän. Todettiin et ollaan vanhoi tuttui koirapiireistä vaik ekaa kertaa mopopuolel törmättii. Tarjos kyytiä sairaalaan ja jäi odottelemaankin että sain kyydin eteenpäin järkättyä kurasine kamoineni.

Että JÄTTIkiitos ma^kolle. Herrasmiehiä on vielä olemassa
inlove.gif
Näin tulee toimia ja toimisin itsekin. Toinen joka kiitokset ansaitsee on se polkupyöräilijä, mutta hän ei liene tämän foorumin kantiksia....

Ja sitte topicciin ettei tarvi koko postausta poistaa: kuten aiemmin totesin polttelis polttelis, mut hiffasin just et enhän mä pysty tekeen ees pula-ajan fighteria tyyliin Muukka kun tankkikin läx maalaamolle
tounge.gif
Prkl! No onneks toi lumen tulo olis stopannu munki ajot tässä vaiheessa. Täytynee mennä hakemaan joku pyörä alle jostain niin kauan kun mopo on erikoismaalaamossa... Ja siinä menee kauan
crazy.gif

Kesällä kun hiukan ripsii vettä, ei voi mennä ajelemaan, mutta keväällä taas voi hyvin lähteä jääpaakkujen sekaan pujottelemaan. No, kukin tavallaan, minä odottelen vielä muutaman viikon.
Mä ainakin aion ajaa pärrällä kaikki ajoni(mitkä mahdollisia)kesällä.
Saanu täs talven aikana autoilusta tarpeekseen, meinaa hermo mennä.  
mad.gif
Sama vika, ei haittaa sadekeli. Mulla on myös vedenpitävät kamat, itse asiassa neljät, ja sitten kaheksat mitä pidetään kuivalla kelillä. Ja lainapeli on sovittu alle kunhan toi vasemman jalkapöydän murtuma paranee niin että se suostuu vaihteiden vaihtamiseen (mä kun tuppaan käyttämään muitakin vaihteita kun sitä ykköstä.....). Veikkaisin että hermo kestää semmosen.... viikon. Ja sit mennään taas, laitan vaikka jonku kipsihässäkän jalkapöydän ympärille
062802jumpie_prv.gif
Eihän sitä nyt tommoinen pikku vamma menoo estä.  Onha niitä käsivaihteisiakin pyöriä.  
wink.gif

Kesällä kun hiukan ripsii vettä, ei voi mennä ajelemaan, mutta keväällä taas voi hyvin lähteä jääpaakkujen sekaan pujottelemaan. No, kukin tavallaan, minä odottelen vielä muutaman viikon.
mad.gif
Sama vika, ei haittaa sadekeli. Mulla on myös vedenpitävät kamat, itse asiassa neljät, ja sitten kaheksat mitä pidetään kuivalla kelillä. Ja lainapeli on sovittu alle kunhan toi vasemman jalkapöydän murtuma paranee niin että se suostuu vaihteiden vaihtamiseen (mä kun tuppaan käyttämään muitakin vaihteita kun sitä ykköstä.....). Veikkaisin että hermo kestää semmosen.... viikon. Ja sit mennään taas, laitan vaikka jonku kipsihässäkän jalkapöydän ympärille
062802jumpie_prv.gif
Eihän sitä nyt tommoinen pikku vamma menoo estä.  Onha niitä käsivaihteisiakin pyöriä.  
wink.gif
No mä jo kävin lirkuttelemassa semmosta automaattivaihteista, olikse ny joku vfr vai mikä se oli... Mutkun jalat ei yltäny maahan, ei ees varpaankärjet
tounge.gif

mad.gif
062802jumpie_prv.gif
wink.gif
No mä jo kävin lirkuttelemassa semmosta automaattivaihteista, olikse ny joku vfr vai mikä se oli... Mutkun jalat ei yltäny maahan, ei ees varpaankärjet
tounge.gif
Sulla on vääränlaiset jalkineet.
blush.gif

SuperStock_1570R-122598.jpg

Paikallinen hinausautopalvelu velottaisi satasen pyörän hinaamisesta mökin tallista asfaltille... joo polttelee
biggrin.gif

Kävin vilkasemas pyörää ja lapioimassa valkosen paskan pois tallin ovien edestä. Kiltisti lähti Monsteri ekalla yrittämällä käyntiin vaikkei o kai 3 kuukauteen käyny. Ja kyllä ne tietkin jo näytti siltä et ens viikonloppuna vois koittaa luistella kuivalle asfaltille :P

Kävin vilkasemas pyörää ja lapioimassa valkosen paskan pois tallin ovien edestä. Kiltisti lähti Monsteri ekalla yrittämällä käyntiin vaikkei o kai 3 kuukauteen käyny. Ja kyllä ne tietkin jo näytti siltä et ens viikonloppuna vois koittaa luistella kuivalle asfaltille :P
Itsekin meinaan taas lauantain pyhittää mopoiluun. Laittele viestiä jos otan pyörän ajoon, voisin lähteä mukaan
062802moto_prv.gif

Itsekin meinaan taas lauantain pyhittää mopoiluun. Laittele viestiä jos otan pyörän ajoon, voisin lähteä mukaan
062802moto_prv.gif
Toi oli hyvä
biggrin.gif
Polttelee niin pirusti, että hinauspalveluakin jo mietitään.. Ensi viikonloppuna ekat ajot... Saas nähdä sulaako täälläpäin pihatiet sen verran
tounge.gif

062802moto_prv.gif
Toi oli hyvä  
biggrin.gif
Polttelee niin pirusti, että hinauspalveluakin jo mietitään..  Ensi viikonloppuna ekat ajot... Saas nähdä sulaako täälläpäin pihatiet sen verran  
tounge.gif
baaa.gif
mun ajo kausi alkoi 6.3 ja ei silloinkaan mitään hinuria tarvinnut
talktohand.gif

biggrin.gif
laitas marko joku kemiön kuva tänne...
biggrin.gif

sitten nähdään kuinka lähellä hinausauton tarve oikeesti oli...

Back