• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No todellakin polttelee :jippikaijee: tiet on vaan vielä täälläpäin jäässä ja hiekkaa joka paikassa :hanuria:

Mun piti itse asiassa aamulla aikaiseen lähteä rätkäilemään sinne päin, mutta juniori ilmoitti että pakkaset yllätti siellä nurkilla.
Köröttelin sitten etelässä ja kävin Marjoniementiellä kääntymässä.

äääää, lukuisia pyöriä jo nähty liikenteessä ja polttelu senkuin kovenee! :rant:
Ensiviikonlopuksi alustavasti luvattu +6 asteen kelejä ja siitä etenpäin myös lämpötila pysyisi n.5 asteen kohilla, joten jos nuo ennusteet pitävät paikkansa, niin ensi viikonloppuna voisi olla pyörän haku reissu lähellä!

http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/tenday

:jippikaijee::thumbsup::orgmp:

POLTTELEE!! Tänään sain pyörän kokoon muuten paitsi kierroslukumittaria en saanut enää pelaan, mutta tuskin on iso vika. Kävin tuossa pihalla kaasuttelemassa, kun ei viitsinyt vielä ajamaan kun piha täysin jään peitossa ja Rovaniemellä ei vielä kovin sulaa ole muutenkaan. Toivottavasti ei enää pakastuisi niin pääsisi :cruising:

tänään tuli käytyä tallilla. ilmanputsarin puhistus, kaasuvaijereiden voitelu, tankin tyhjennys. kummasti rupes poltteleen yhan ykskaks:D
ens viikolla katteet ja sähköt takas ja baanalle:jippikaijee:

Täälläkin "räystäät tippuu ja ruoho silmissä kasvaa", pannari akkua vailla valmis liikenteeseen.

Polttelee pyörän vaihto :D tekis mieli jotain sporttista 750-1000 kuutioista. Ehkä käyn Aarbikellä katselemassa kun saan Hondan kasaan ja kortin taskuun.

Sais kyllä Tamperekin alkaa pestä katuja. Ilma on ihan harmaana katupölystä, vai onko se sitten avan että nastat tuo saman pölyn uudestaan. Tiedä häntä, mutta jotain sais tehdä…

Muistathan kokemuksesta että täällä meillä harjataan ja pestään kadut joskus Juhannuksena....... Tai siltä se ainakin tuntuu.
Mutta polttelee joo ja ens vkoks onkin jo arvailtu kunnon mopokelejä.
Tairan ottaa nahkatakikkainaloo kummeennukkuu😊.

Polttelee ihan perkeleesti ja pyöränvaihtointokin ois kova, mutta budjetti lipsahti ens talviloman puolelle :kääk:
Ens viikolla työmatka Hollantiin ja jos sää jatkuu tätä rataa, niin sehän on reissun jälkeen haettava mopo talvisäilöstä! Lohdutukseksi pyöränvaihdon budjetin uudelleen kohdistamisesta tilasin Leovincen sliparin :)-
Koitetaan foolata itseä ja naapureita :thumbup:

Kausi avattu viime viikonloppuna ja kausi jatkuu tänä viikonloppuna jos sääennuste pitää yhtään paikkaansa, aamusta huolletaan pojan kevari ja iltapäivästä olisi ensimmäisen ajotunnin vuoro, ja huomenna jatkuu...

Polttelee....tosin kaikki huolto toimenpiteet on vielä tekemättä. Osat on kylläki ostettu.

Viime keväänä ajoin eka lenkin 19.4. Tiet oli silloin suliamut metsässä lunta ihan kunnolla. Löysin puhelimesta kuvan ku olen parkissa Sanginjoentien varressa.

Siis oulussa....eli näyttäis että kuukautta aikaisemmin pääsee liikenteeseen nyt.

Uuden akun kun vaihdaan mopoon huomenna niin baanalle vaan. Lupaa aika makeita kelejä lähipäivinä.

MUTTA OLLAANPA TARKKANA JA VALPPAANA! SIELLÄ ON SITÄ IRTOHIEKKAA JA PÖLYÄ SEKÄ JÄÄTÄ VIELÄ...

ETTEI VAAN TILASTOT KARTU. :):orgmp:

^ Ja muut tienkäyttäjät, jotka eivät osaa varautua kauttaan aloittaviin motoristeihin.
Juurikin näin. itse olen miettinyt heijastinliivin käyttöönottoa, mutta toistaiseksi olen tyytynyt rukka ajotakin keltaisiin raitoihin. Ovat kyllä jo tummuneet auringossa.

Kiva nähdä että muillakin kanssaharrastelijoilla polttelu on jo kovaa :thumbup:
Huomenna alkaa osaltani ajokausi 2014 pyörän ajamisella kotiin (n.40km) voi olla että joutuu poikkeamaan reitiltä hieman ennen kotiin tulemista :)-
Ja jos sääennusteet pitävät paikkansa ja öisin ei ensiviikolla pakastu, niin pääsee mopedilla paukuttamaan töihinkin!!:orgmp:

Olisi päässyt jo helmikuussa ajamaan, mutta ei kerennyt. Tänään kävin ja oli siellä muutama muukin. :) Näpit vähän meinaa jäätyä. Ne paksummat hanskat on vielä kaupassa.

Back