• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polvisuojat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petri99
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

petri99

New member
Millä nimellä näitä voi etsiä suomesta? Polvien kohdalle tommoset "kiekot" ajohousuihin.

Knapuckar.jpg

Samaan aiheeseen liittyen onko ketään törmännyt polvipalojen nahkapaikkoihin? Vai laittavatko monetkin valmistajat ne ilmaiseksi mukaan (Büse:lla taisi tulla) ?
Voisi olla mukavemmat ja paremman näköiset kuin tuollaiset paksut kiekot joilla ei olisi ainakaan itsellä käyttöä  
sport05.gif
.

Samaan aiheeseen liittyen onko ketään törmännyt polvipalojen nahkapaikkoihin? Vai laittavatko monetkin valmistajat ne ilmaiseksi mukaan (Büse:lla taisi tulla) ?
Voisi olla mukavemmat ja paremman näköiset kuin tuollaiset paksut kiekot joilla ei olisi ainakaan itsellä käyttöä  
sport05.gif
.
Richan pöksyissä tuli mukana nahkaiset lätkät noiden polvipalatarrojen päälle.

Richan pöksyissä tuli mukana nahkaiset lätkät noiden polvipalatarrojen päälle.

Just tommosia meinasinkin. Luulisi että joku valmistaja nuita erikseen kauppaisi kun ovat varmaan melko samankokoisia pöksyyn kuin pöksyyn.  Ei kyllä varmaan olisi kovin vaikeaa tehdä (paitsi mulle) tai teettää tuollaisia läpysköjä.

Joo, jotenkin mun nahoissa vaan on aina tommoset.
En aattele katu-uskottavuutta mut ne on radalla hyvät ja muualla niistäkin on ehkä suojaa.
Mitä niitä irrotteleen, kenelle tai kenen vuoksi?

Näin on vaikkei tässäkään pidä aina järkisyytä kai olla...

Mulle jäi yhdet punaiset Dainesen palat ylimääräiseksi (ihan uudet) jotka voin halukkaalle/tarvitsevalle toimittaa kahvikupposta vastaan esim. pk-ajelulle tms.

Back