Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on saanut uuden pinnotteen koko matkalle. Eli hyvässä kunnossa on.Niin ja mites tän pätkän kunto lienee tänä päivänä?
Heh... jotkut pipipäät ne on sitten jo sinnekin kerenneet. Mä oon kyllä vielä vältellyt mutkapätkiä.Eilen (12.10) Kävästiin Passen kans pyörähtämässä miltei Porkkalanniemen rannassa, mutta kesken käännyyttin takaisin. Oli monessa mutkassa irtosoraa sekä traktoriden renkaista kulkeutenutta multaa eli ohjelmaa pisaa kyseisellä pätkällä.
Oisit laittanut jotain viestiä niin oisin voinut lähteä mukaanJuuri tulin Porkkalan mutkapätkältä! Paljon vähemmän oli irtosoraa tiellä kuin viime syksynä pahimmillaan. En kyllä ajanut ihan loppuun asti kun meinas vähän vilu tulla. Melko pölyistä oli yllätys yllätys.
No tuli sen verran nopeesti toi idea lähteä ettei ees kerenny miettiäOisit laittanut jotain viestiä niin oisin voinut lähteä mukaanJuuri tulin Porkkalan mutkapätkältä! Paljon vähemmän oli irtosoraa tiellä kuin viime syksynä pahimmillaan. En kyllä ajanut ihan loppuun asti kun meinas vähän vilu tulla. Melko pölyistä oli yllätys yllätys.![]()
Muistikuvani mukaan siellä on ollut munkkien lisäksi jotain pikkusuolaistakinTuli käytyä itekkin Porkkalassa tänään kääntymässä. Harmilllisesti ei ollut vielä kesäkahvila auki eikä ollut mitään ilmoitustakaan että milloin sinne pääsee munkinsyöntiin.
Lauantaina olis tarkotus mennä tuo katsastamaan, veikkaan ettei se satamakaffalikaan ole auki mut sen näkee sitten.sanoi:Ihan kohtuullisessa kunnossa oli tuo tie, mutta tuntui siinä pinnassa pölyä olevan kun välillä perä luisteli alla.
Kuis se nyt tuo pääsi minulta unohtumaanMuistikuvani mukaan siellä on ollut munkkien lisäksi jotain pikkusuolaistakinTuli käytyä itekkin Porkkalassa tänään kääntymässä. Harmilllisesti ei ollut vielä kesäkahvila auki eikä ollut mitään ilmoitustakaan että milloin sinne pääsee munkinsyöntiin.![]()
Vielä on kesää jäljelläNo tuli sen verran nopeesti toi idea lähteä ettei ees kerenny miettiäMut täytyypä ens kerralla ilmotella. Mul taitaa olla sun puh.numerokin![]()
![]()
Eilen puolen päivän maissa ajettiin tuolla perheen kanssa kotilolla ja ihan hyväkuntoiselta vaikutti. Irtohiekkaa ei ollut eikä pahoja routapattejakaan. Mennessä ihmettelin ettei yhtään pyörää näkynyt mutta takaisin päin ajellessa tulikin jo tusinan verran mopottimia vastaan. Aamu-unista porukkaa vissiin.Niin ja mites tän pätkän kunto lienee tänä päivänä?
Kahdesti oon pätkän ajanut tällä kaudella, enkä kyl muista etOnkos tuonne muuten pistetty ne aurauskepit jo ettei autot oio mutkia niin paljoo ja hiekota koko tietä? Itse en ole vielä yhelläkään mutkapätkällä käynyt ja nyt on niin kylmää, että odotellaan kelejä ennen kun ajetaan mihinkään![]()