• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Posari vol. 6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jagge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuonne saunamöksä nro:3 mahtuupi vielä, heitelkäähän viestiä ketkä ois sinne tulossa :thumbsup:

Voiko sinne alueelle tulla pyörähtämään ihan muuten vaan? Oon töissä ko. viikonloppuna, mutta voisin pyörällä tulla poikkeamaan sitä kautta kun läheltä kuitenkin olen. Jos siis se alue ei ole "suljettu"..

Mä myös ottaisin paikan saunamökistä.
Johanna, Kriisi, Mikris, vieläkö jonnekin sopii?

Johanna500: Jos tuonne sun saunamökkiin pari mahtuu, niin me voitas tulla eli mä ja zpete.

Ja toivottavaa olisi, ettei modet päivittelisi itse noita mökkipaikkoja aloitusviestiin... pysytään sitten täälläkin päässä kartalla...

Muut muutokset olikin näköjään merkityt aloituviestiin, mut meil tosiaan varaus tohon mökki nro 2:een :)

puuwe
Jassu
Jammuu
-Jenni-

Vaihtoehto 1: jos tilaa ja Kriisi (ja etenkin Bren :D) jaksaa vielä Palmasin jälkeen mun naamaa, niin voisinkin kinuta siihen mökkikuntaan ykkösvaihtoehtona!

Vaihtoehto 2: mulle passaa leirintämökkikin! (Voin olla vastaavakin tarvittaessa).

Viimeksi muokattu:
Minut saapi tyrkätä kanssa johonkin möksään,saunallinenkin käy, vaikkapa tuon LaMas:n kanssa :)

Pyydän vielä kerran; modet ÄLKÄÄ PÄIVITTÄKÖ ITSE MÖKKITIETOJA, kiitos.

Kopataas nuo Bren ja LaMasqumikälie tuohon mun saunamökkiin niin olis sekin sitten täynnä.
Ja Jaggelle anteeksipyyntö eillisestä omatoimisuudestani, ei tule toistumaan :)

Tämä haluu yx kpl 2hlö mökki, eli mökki 18. Oon möksävastaava. Paa sinne asukeiks sikiviki ja "avec".

Back