Tonnijammu
Renkaiden suurkuluttaja
Pääsette siis mökkiin nro 17 ja tommiteen tuuppasin nyt Wolferinin mökkiin. Onko ihan ok kaikille?
Kyllä käypi. Tervetuloa mökkiin nro 17

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsette siis mökkiin nro 17 ja tommiteen tuuppasin nyt Wolferinin mökkiin. Onko ihan ok kaikille?

OK !
Maksettu nyt myös (1 kpl irtopaikka, aloitusviestissä olevalle tilille 363630-3119757. toivottavasti meni niinkuin oli tarkoitus... ).

Mites tää maksu nyt siis hoidetaankaan? Meidän mökissä paikkansa on maksanut henkilö joka ei ole mökkivastaava, mutta koko mökkiä ei ilmeisesti ole maksettu? Kelle nyt maksan ja mitä maksan?
Hassu - lueppa tuo mun viesti tuosta ylempää. Tommitee on jo sijoitettu. Homma hanskassa.![]()
Mulle ei tuollainen viesti näkynyt aiemmin edes o.0 Eniveis, homma hanskassa![]()

Vieläkö yks myöhänen mahtuu mukaan?![]()
Mä voisin liftata kyytiin, jos et oo viime vuodesta traumatisoitunut?

ja jää Posari väliin tällä kertaa..tai saatan mä pyörähtää alueella, mut enivei..Olen. Mennään vaan samalla porukalla mun puolesta. Tuskin nuo muutkaan juopot sinne saareen meinaa mopoja kuskata.