Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä? Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!
siksi koska orkkisboksia voi säätää 4:lle eri säädölle ( tietääkseni ja korjatkaa jos olen väärässä), pc:tä voi taas hinkata ees sun taas ja joka kohtaa pilkuntarkasti! Suzuki on nyt vaan ollut viisas ja ajatellut asiakkaitaan antaessaan mahd. säätämiseen, sillä uskoisin tavallisen katukuskin pärjäävän noilla muutamalla säädöllä...mene ja tiedä...minä ainakin pärjään loistavastiMiksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä? Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!![]()