• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Power commander tarpeeton?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kR1stian
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kR1stian

New member
Olen kuullut että power commander on tarpeeton suzukeihin koska niiden boksia pystyy säätämään suoraan. Mitäköhän tällä tarkoitetaan?
confused_orig.gif

Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!

yosikalta saa "työkalun" jolla suzukin boxin saa säädettyä ihan kohdalleen...ja asiaan perehtyneistä korjaamoista sellainen löytyy
wink.gif

Kävin just Korpiaholla penkissä ja ruiskun säädössä, kysäsin siinä jotta jos laittais pC:n niin "mekaanikko" sano ettei nää vaivaa tuhlata rahaa siihen! Suzukin boxin saa säädettyä ihan tarpeeksi tarkasti, joten hyöty jää olemattomaksi!!
Miksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä? Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.
withstupid.gif

Miksi ihmeessä noi myyjämiehet sitten itse kuluttaa rahojansa noihin samoihin boxeihin ellei niistä ole mitään hyötyä?  Kyseessä nimenomaan -04 Gixxeri.
withstupid.gif
siksi koska orkkisboksia voi säätää 4:lle eri säädölle ( tietääkseni ja korjatkaa jos olen väärässä), pc:tä voi taas hinkata ees sun taas ja joka kohtaa pilkuntarkasti! Suzuki on nyt vaan ollut viisas ja ajatellut asiakkaitaan antaessaan mahd. säätämiseen, sillä uskoisin tavallisen katukuskin pärjäävän noilla muutamalla säädöllä...mene ja tiedä...minä ainakin pärjään loistavasti
smile_org.gif

Back