Vmatti
Total Domination
Mikäs se tää on, onkos tästä ollut jo puhetta täällä?
Ihmetyttää tuo : käy vaan -09 malleihin. Mikäs noissa on muka muuttunut esim. -08 ja -09 busat identtiset paitsi värit.
Power Commander V - uutuus vuodelle 2009!
UUTTA! Laite sisältää monia uudistuksia aiempaan PC IIIusb-malliin verrattuna:
* puolta pienempi koko
* USB saa virtansa tietokoneelta (ei enää erillistä virtalähdettä)
* mahdollisuus vaihtaa kahden kartan välillä (vaihtokytkin ei ole vakiovaruste)
* vaihde- ja nopeustunnistimet (kartan voi säätää kullekin vaihteelle tai nopeusalueelle)
* analoginen tulo (sallii 0-5 voltin anturin liittämisen ja kartan säätämisen, esim. lämpötilan tai ahtopaineen mukaisesti)
* vaihteen tunnistimella varustettuna PC V sallii erilliset kartat jokaiselle sylinterille jokaisella vaihteella (esim. nelisylinterisessä kuusivaihteisessa mp:ssä saattaa näin toimia 24 eri karttaa polttoaineen syötölle)
* pa-säätöaluetta on laajennettu -100/+250 (aiemmin -100/+100) eli säätömahdollisuuksia 8 injektorin moottoreissa on aiempaa enemmän
* kymmenen pylvästä kaasun asennolle (aiemmin 9)
* paranneltu kiihdytyspumppu-toiminto (laajemmat säätö- ja herkkyysrajat)
PC V:n AUTO TUNE-toiminto
* AUTO TUNE - kitti on piakkoin saatavilla. Se sisältää happitunnistimen(et) ja ohjausboksin(t) jotka liitetään suoraan PC V:een, mitkä sallivat ruiskutuksen automaattisen säädön
* AT voi luoda vaihdekohtaisen kartan, HD-malleissa haluttaessa myös sylinterikohtaisesti (perusasetuksilla se luo kaikilla vaihteilla samoin toimivan kartan)
* kartan jokaisen solun tieto on muokattavissa erikseen mikäli seosta halutaan säätää tarkasti
powercommander.com
Ihmetyttää tuo : käy vaan -09 malleihin. Mikäs noissa on muka muuttunut esim. -08 ja -09 busat identtiset paitsi värit.
Power Commander V - uutuus vuodelle 2009!
UUTTA! Laite sisältää monia uudistuksia aiempaan PC IIIusb-malliin verrattuna:
* puolta pienempi koko
* USB saa virtansa tietokoneelta (ei enää erillistä virtalähdettä)
* mahdollisuus vaihtaa kahden kartan välillä (vaihtokytkin ei ole vakiovaruste)
* vaihde- ja nopeustunnistimet (kartan voi säätää kullekin vaihteelle tai nopeusalueelle)
* analoginen tulo (sallii 0-5 voltin anturin liittämisen ja kartan säätämisen, esim. lämpötilan tai ahtopaineen mukaisesti)
* vaihteen tunnistimella varustettuna PC V sallii erilliset kartat jokaiselle sylinterille jokaisella vaihteella (esim. nelisylinterisessä kuusivaihteisessa mp:ssä saattaa näin toimia 24 eri karttaa polttoaineen syötölle)
* pa-säätöaluetta on laajennettu -100/+250 (aiemmin -100/+100) eli säätömahdollisuuksia 8 injektorin moottoreissa on aiempaa enemmän
* kymmenen pylvästä kaasun asennolle (aiemmin 9)
* paranneltu kiihdytyspumppu-toiminto (laajemmat säätö- ja herkkyysrajat)
PC V:n AUTO TUNE-toiminto
* AUTO TUNE - kitti on piakkoin saatavilla. Se sisältää happitunnistimen(et) ja ohjausboksin(t) jotka liitetään suoraan PC V:een, mitkä sallivat ruiskutuksen automaattisen säädön
* AT voi luoda vaihdekohtaisen kartan, HD-malleissa haluttaessa myös sylinterikohtaisesti (perusasetuksilla se luo kaikilla vaihteilla samoin toimivan kartan)
* kartan jokaisen solun tieto on muokattavissa erikseen mikäli seosta halutaan säätää tarkasti
powercommander.com