• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Power Commander

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vennamo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen täysin samaa mieltä,commanderin laitto paikalleen ei maksanut lamda anturin poiston kanssa kuin 50€,ja kaikki oil laitettu tosi hyvin,penkitys maksoi sitten 250€,meikäläinen on sellainen tohelo jos olisin itse ruvennut laittamaan ja etsimään sekä tekemään nettiohjeiden mukaan,tulos olisi ollut varmasti satasen seppä ja tonnin vahinko.Pyörä alkoi vääntämään jo heti alakierroksilla sekä nykiminen on kokonaan pois,vielä sanoivat pajalla että kulutuskin laskee n10%,en sitä ole kyllä huomannut kaikki bensa on mennyt mitä olen tankannut.

ite oon miettinyt "voimakomentajaa :)-" tuohon omaa z1000:n, putkisto on devilin tekele eikä ole tietääkseni ainakaan muuta tehty. Missäs täällä pääkaupunkiseudulla kannattaa viedä pyörä säädettäväksi? ja mistähän tuon commanderin voisi lunastaa halvimmalla? ulkomailta tilata vai miten hä?

Terveisin nimimerkillä Keltanokka joka ei jaksa googlettaa :p

ite oon miettinyt "voimakomentajaa :)-" tuohon omaa z1000:n, putkisto on devilin tekele eikä ole tietääkseni ainakaan muuta tehty. Missäs täällä pääkaupunkiseudulla kannattaa viedä pyörä säädettäväksi? ja mistähän tuon commanderin voisi lunastaa halvimmalla? ulkomailta tilata vai miten hä?

Terveisin nimimerkillä Keltanokka joka ei jaksa googlettaa :p

Samin Autopaja, Espoo

mulle laitettiin dyno might:issä power commander v+autotune xr1200:sataseen ja pyörän kaikki nykiminen pienilläkierroksilla ajaessa ja nakutukset isollavaihteella vedätettäessä loppu siihen,laite on MUN mielestä hintansa väärtti.

Back