• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Power commanderin USB-yhteys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jannu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jannu

New member
Nyt alkoi mennä jo sormi suuhun. Olen aiemminkin kytkenyt komentajia pyöriin, mutta nytpä en saa -08 R1:sen komentajaa näkymään tietokoneessa ollenkaan. Ei auta vaikka käynnistää. Ei näy patterin kanssa. Eikä itse asiassa edes Windowsin settings-control panel-hardware-USB listauksessa.

Hain muuten uuden softankin jo...

Rikki vai onko vielä ideoita? Komentajan valot vilkkuu kyllä ja pyörä lähtee käyntiin ihan normaalisti, joten kytkökset ok.

HELP!

Vika löytyi. Mukana tullut piuha oli vissiin rikki. Tai sitten rikoin sen.

kysellään nyt tässä ketjussa.. mikä on se softakikkare jolla commariin saa sifterin anturin "portin" auki ?

Se "softakikkare" on PCShiftKillEnable.exe ja mullakin oli suuria vaikeuksia saada tuota shifteriä aktivoitua kunnes sain uudemman version tuosta softasta. Vanha oli versiota 2.0.3.0 ja se ei toiminut uusimman Power Commander 3 USB -softan kanssa. Uudempi versio 2.0.4.0 toimi minulla hyvin.

Se "softakikkare" on PCShiftKillEnable.exe ja mullakin oli suuria vaikeuksia saada tuota shifteriä aktivoitua kunnes sain uudemman version tuosta softasta. Vanha oli versiota 2.0.3.0 ja se ei toiminut uusimman Power Commander 3 USB -softan kanssa. Uudempi versio 2.0.4.0 toimi minulla hyvin.

no niin googletin ja löysin sen uudemman  version, on näköjään vuodelta 2007 ! nyt sihteeri on aktivoitu ja kill-time 65ms oletuksena. milläs sen nyt "testaa" toimiiko se anturi vai nou ? ajossa en huomaa entiseen ns. mitään eroa

-hermot menee näihin amerikkalaisiin palikoihin-

Anturin toimivuus on helppo testata yleismittarilla ilman power commanderiakin. Ylöspäin vaihdettaessa pitäisi anturin maadoittaa niiden kahden piuhan väli ja yleismittarin piipparitoiminnalla voit helposti todeta tämän.

Back