Powercommander 3 USB palautus toimivaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä siitä meni pieleen? Ite sain PC-III USB:n pimeäksi firmwareupdaten kustessa kun fiksuna päivitin firmistä koneen käydessä, firmiksen sai kuitenkin pc:llä poltettua takaisin kun syötti commanderiin 9 voltin patterilla virtaa, eli pyörän kautta ei tullut virtaa fail-safe operaatioon. Oleellinen on siis se virran syöttö sen mukana tulleen adapterin avulla, muuten ei ollut mitään eloa koko purkissa.
Niinpä, kunpa olis eloa edes patterilla... "device don't communigate" firmware error 42 jälkeen... :(

Ongelma ratkaistu, vastoin Suomen "asiantuntijoiden" ohjeita: -rikki osta uusi, uskoin valmistajaa ja tilasin CarpiMotosta (IT) tuon reprogrammin boxin. Otin ensimmäiseltä mitä netistä löysin.
Eilen aamulla tilaus ja tänään klo 12 FedEx oli ovella ja puoli tuntia siitä PC takaisin pyörässä TOIMIVANA :jippikaijee: :orgmp:

EPROG - Dynojet REV X-TEND and START FUEL Update Kit - HDREV 1 In Stock € 54,45
Items Total VAT / Tax included € 54,45
FedEx International Priority€ 10,89
Total VAT / Tax included € 65,34

Täysin mykkä, kaikilla keinoilla. Firmware error 42 jne. Em. masiina ajaa laiteessa "reboost" ohjelman ja :) :orgmp:

Mun pc3 kommanderissa semmonen vika että sitä päsee säätämään vain pyörän ollessa käynnissä.

Ennen sitä pystyi conffaamaan niin että syötti virtaa 9v paristosta, nyt ei siis herää enää ollenkaan pariston avulla.

Olisko patteri kuollut...:D

Jotkut pyörät antavat ruiskuille +12V vasta kun koneen lyö tulille. PC3 saa sähköt ruiskuilta, jonne menee +12V ja ruiskun ohjausjännite (maa).

Olisko patteri kuollut...:D

Jotkut pyörät antavat ruiskuille +12V vasta kun koneen lyö tulille. PC3 saa sähköt ruiskuilta, jonne menee +12V ja ruiskun ohjausjännite (maa).

Oon koittanu 2 eri uudella patterilla. :)

Samoin keinoin tehny homman kun aiemmin mutta ei toimi enää.

Tietokone löytää laitteen vain jos pyörä on käynnissä.

Nimen omaan juuri sen, että täällä periferiassa ei kukaan tiedä tuollaisesta "programming box" yhtään mitään vaan antavat kommenttia, osta uusi laite, huono säkä jne. Kysyin vaan onko olemassa jotain "master reset" keinoa saada laite eloon....

Nähtävästi kysyit vaan väärästä paikasta, sillä itse olen joskus täälläkin todennut että tuollainen boxi löytyy Kangasalta ja niillä USB-III:ia ollaan henkiin herätetty. Eli jos Pirkanmaalla moiselle on tarvetta, niin tervetuloa.

Nähtävästi kysyit vaan väärästä paikasta, sillä itse olen joskus täälläkin todennut että tuollainen boxi löytyy Kangasalta ja niillä USB-III:ia ollaan henkiin herätetty. Eli jos Pirkanmaalla moiselle on tarvetta, niin tervetuloa.

:) Niinpä, täälläkin kyselin ensin yhden topicin verran, mutta kun ei vastauksia tullut, niin poistin ja kirjoitin valmistajalle. Sitten alkoi tapahtumaan uudestaan myös täällä. No nyt on sellainen laite myös täällä Keski-Uudellamaalla. Joten pääomakulujen peittämiseksi voin tohtoroida PC kolmosia henkiin pikkurahalla :grin: :orgmp:

Hakusessa olisi edelleen Power Commanderin päivitystyökalu. Team Laineella oli mennyt hukkaan kyseinen laite ja nimimerkki Matvalle laitettu yv heinäkuussa. Hetkeen ei ole ollut foorumilla.

Ota yhteyttä jos ko. laite löytyy

Jukka
040 598 0776

Back