Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säädä omaa ruuttaa:Himottaisi laittaa tohon uuteen -05 R6:een PeeCee. Acran putket siinä on jo, että sen puolesta...mutta mutta ?![]()
Eipä ne maahantuojalta yleensä tollasia edes kerro. Tuota ei kovin moni todellakaan tiedä. Esimerkkinä tuosta vois sanoa, että Suzukistakin saa vikakoodit mittaristoon yhdistämällä pari piuhaa (dealer mode). En usko, että sitäkään kerrottais virallisesta huollosta vaikka kysyis.Olen koittanut selvittää tuota R6 oman ruiskun säätöä? Mutta merkki huoltajat/maahan tuojalta on tullut sellainen vastaus että ainoastaan mahdollista jos on kitti sarja?
omasta voi näitten herrojen mukaan säätää ainoastaan 0-3000 kierrokseen ja tämä siksi kun on jossain maissa on vuosi katsastukset![]()
Tiedä sitten mikä on oikea vastaus kun jenkki pojat säätää ainakin noilla ohjeilla,niin euro pyörissä ei ainakaan tarvi tehdä tuota johto hässäkkää kun tuonne ecu arvoille pääsee käsiksi!
Onkohan kukaan suomessa käynnyt viellä penkissä kokeilemassa tuota oman ruiskun säätöä.
JOS JOKU ON NIIN OLIS KIVA SAADA JOTAIN INFFOA![]()
Luulisi täällä foorumilla olevan joku guru joka olis näistä perillä.
Niin, eivät siis tiedä että sitä on edes mahdollista säätää!Kyllähän se niin on että se maahan tuoja ei kerro tämmösiä juttuja![]()
Mutta olen kysellyt monesta penkki pajasta,eikä kukaan ole sitä mieltä että orkkis ruiskua voi säätää? Ei viitsisi viedä turhaan jollekin penkille ja maksaa siitä jos tuo omasta säätäminen ei onnistu![]()
Niin ja eivät ala edes kokeilemaan tätä orkkis ruiskun säätöä!!
Käskevät aina laittaa pc tai vastaavan.
Kun olisi tosiaan vaan tarkoitus saada seokset suurin piirtein kohdilleen,ettei kävis keski kierroksilla laihalla.![]()
Morotere Janezky!
Onko oikeen kokoputkisto?
Jos on niin paa vaa se commander, saat
paljo paremman siitä.
Kiitti vinkistä pitää laittaa tilaukseen kaverin visallakyleusa <- Tuolta tilasin itse.. alle 300€ tuli kokonaishinnaksi. Palvelu tuossa puljussa on todella hyvää ja luotettavaa. Kannattaa laittaa tilauskaavakkeeseen lahjatäppä.. säästää tulleissa vähäsenMistä tohon hintaan saa noita pc3![]()
Pari viikkoa tais mennä, ja UPS toi kotiovelle. UPS hoiti tullauksenkin valmiiksi.Kiitti vinkistä pitää laittaa tilaukseen kaverin visallakyleusa <- Tuolta tilasin itse.. alle 300€ tuli kokonaishinnaksi. Palvelu tuossa puljussa on todella hyvää ja luotettavaa. Kannattaa laittaa tilauskaavakkeeseen lahjatäppä.. säästää tulleissa vähäsenMistä tohon hintaan saa noita pc3![]()
![]()
Oliko muuten pitkä tilaus aika![]()